|
Post by Die In The Dark on Nov 23, 2013 14:47:29 GMT
Den store muskuløse store hingst Die gik elegant rundt for sig selv. enlig ville han gerne ha været leder at dette land men det blev han ej men en ting var sikkert, Die var ik en hingst der havde leder, han var sin egen og passede sig selv. han slog rundt med halen og prustede tungt og hvinede højt og mørkt op imens han stoppede op med hævet hoved og kiggede rundt med sine ild røde øjne og piskede rundt med halen. han holdte sine øre nede i nakken imens han grinte mørkt forsig selv
|
|
|
Post by Katniss on Nov 23, 2013 15:52:00 GMT
Hun gik stille fremad, langsomt rykkede hun hovedet mod siderne, hun travede elegant fremad. et stille vrinsk forlod mulen, før hun lod øre glide til sidere efter fremmed hestes lyde.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 23, 2013 15:57:02 GMT
han gik elegant frem igen og hørte et vrinsk og gik mod det. ingen lenge kom den unge kat til syne. han prustede og brummede til hende "Goddag Kat, tak for din stemme" lød det fra ham imens han stille smilte og slog rundt med halen. han vippede sine øre halvt frem mod hende og var spændt i sine muskler og spillede med sine muskler på hans bring og piskede rundt med den sorte hale og havde sine øjne ned i hendes
|
|
|
Post by Katniss on Nov 23, 2013 19:41:38 GMT
Hun rynkede mulen da Die kom frem, "hey" svarede hun blot og trak på skulderne ved de næste ord "det var ikke noget med tak.. men et godt råd, træn bliv stærkt og så udfordre ham i kamp når du er stærkere end ham" sagde hun roligt. Hun lagde ej mere i ordne.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 23, 2013 21:27:50 GMT
han så på hende og lyttede til hendes ord og nikkede "det gøre jeg skam også" lød det fra ham imens han så ned på hende og havde et forvirret blik "er du okay" lød den mørke stemme fra ham imens han så ned i hendes øjne og piskede rundt bag ham. han vippede rundt med sine øre og syntes at hun ik virkede som hun plagede, men nok om det "hvordan har du det" lød den mørke stemme fra ham imens han så ned på hende og lagde sineøre afslappende i nakken og knaste nakken imens hans øjne stod ned i hendes
|
|
|
Post by Katniss on Nov 23, 2013 22:58:12 GMT
hun nikkede blot til hans ord. og atter nikkede hun "spørgsmålet er mere om du er ok" sagde hun langsomt og måskede en smule lokkede. "tjo jeg har det fint, hvad med dig" sagde hun så. De sorte lokke med rød i spidserne røg ned over hendes øjne og gav et letter lokkede udsende frem. Hun kunne godt se vildt forførrende og pæn ud i denne tilstand.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 23, 2013 23:04:20 GMT
han så på hende og lyttede og hævede øjbrynet "Katmisse er du okay" lød det fra ham, ja han gav hende Katmisse som kælde navn. han slog rundt med halen og lyttede til det andet og nikkede "jeg har det godt" lød det fra ham imens han så ned i hendes øjne og vippede rundt med halen og holdre musklerende halvt spændt og tog et skridt tættere på hende imens han så ned i hendes øjne med et lidt nyskærigt blik, hun var ik som hun plagede, hvad mon plagdede hende, han ville hvide det
|
|
|
Post by Katniss on Nov 23, 2013 23:32:54 GMT
Hun smilte til ham og dansede lokkede mod ham. Hun puffede stille til hans mule "er du sikker på jeg er din katmis?" sagde hun drillede i sit helt eget lokekde tone fald. Hun lod mulen glide ned af hans næseryg "der er intet ivejen die" svarede hun roligt
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 23, 2013 23:37:23 GMT
han så på hende og lyttede og nikkede "ja du er min Kattemis" lød det fra ham imens han stille smilte skævt. han slog med halen og lod hende danse rundt om ham imens han så ind i hendes øjne og mærkede hendes mule på hans næse ryg og lyttede og brummede varmt "det var godt, bare sige til hvis du har brug for at snakke" lød det fra ham imens han smilte stille og lod mulen stille røre hendes hals imens hans røre kom halvt frem og slog rundt med halen og tog stille mulen til sig og så ind i hendes øjne med sine egne ild røde øjne
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 0:23:51 GMT
Hun så på ham og gik stille frem "din" hviskede hun lavt og lod mulen strejfe langsomt ned fra hans pandelok mod hans mule. Hun nikkede til hans ord "self.." svarede hun roligt men i sin yderst chamre og lokkede stemme, kun til ham.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 0:29:00 GMT
han så på hende og lyttede og nikkede "ja kun min" lød det mørke charmerende stemme fra ham imens han så på hende med et smil og slog med halen og mærkede hendes mule på hans panelok og videre ned mod hans mule. han smilte stille og lyttede til det andet og tog sine øre helt frem "det var godt" lød det fra ham imens han lod sin mule mime mod hendes imens han strøg mulen mod hendes kæbe og videre over hendes hals og rystede den tykke man og tog mulen til sig og så ned i hendes øjne med et charmerende smil om mulen og øjne på hende, hun var ved at fange hans hjerte og det ville han ik ha, han måtte tage sig lidt sammen, hun var ung og smuk og han ville ikke knuse hende som han havde gjort med Temari
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 0:35:29 GMT
Hun ville så gerne tro hans ord, men det samme ord havde han smasket i hovedet på hendes moder. Hun lod de røde øjne løbe kort ned af. Han havde såret hendes mor så forfærkeligt, men hun ville ikke gøre den samme fejl som hende. Hun lod øjne vrander op og ned af hans krop. Stille søgte hun mulen ind under hans man, en smule lokkede, blot en smule.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 0:40:30 GMT
han så på hende og prustede stille. han kiggede rundt og slappede lidt mere af i musklerende og kiggede ind i hans øjne igen. han slog med halen og mærkede hendes mule mod hans man og stille brummede han forsig selv med den mørke stemme og slog rundt med halen og lagde sine øre halvt tilbage, ej fordi han var sur eller noget blot af ren afslappende hed. han slog med halen og så ind mod hendes øjne og nussede hende stille ved hendes man og tog mulen til sig igen og smilte stille
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 1:27:01 GMT
hun nussede ham nu blidt på halsen, imens lod hun blot tankerne vrandre rundt. Hun lukkede kort øjne i lod kroppen hvile mod hans. Mærke hans varme og trygge rammer, der faktisk alligevel ej var så trygge som hun nu og da nævnte.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 1:33:40 GMT
han så på hende og lod hende hvile op mod ham. han strøg stille mulen over hendes hans imens tankerende kørte rundt i hans hoved, hvad skulle han dov stille op, han ville ikke sårg denne hoppe, hun havde fåret et plads i hans hjerte. han nussede blot videre på hendes hals "Kattemis" lød det fra ham imens han tog mulen til sig "du en smuk ung og dejlig hoppe, jeg er ik god for dig, jeg knuser hopper og jeg vil virkelig ik knuse dig, jeg har fåret et rigtig godt bånd til dig og du betyder meget for mig, jeg er bange for jeg kommer til at knuse dig" lød det mørkt og lavt fra ham imens hans blik var alvorlig, han ville ej knuse eller miste denne hoppe, hvorfor viste han enlig ikke
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 3:28:55 GMT
Hun åbnede øjne og drejede hovedet ved hans ord. "hmm" mumlede hun langsomt. "hva det også det du sagde til min mor dengang, hvor du så bagefter knuste hende?" hun blev stadig ståede mod ham, med halsen drejet mod hans. Hendes røde øjne hvilede mod hans. Hvad mon han så ville sige?
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 12:24:58 GMT
han så på hende og lyttede og trak på skulderende "altså først er du den anden jeg siger det til, den første var min eks mage men du betyder mere og jeg aner ik hvem din mor er" lød det fra ham imens han lod hende stå op af ham og øjne stod ned i hendes. hvem mon hendes moder var og hvorfor havde han knust hende vis han ik viste hvem hendes moder var. han kiggede ned på hende og prustede tungt "hvem er din moder" lød det fra ham imens han slog rundt med halen
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 17:06:29 GMT
Hun lagde hovedet på skrå "jamen hvad med dem du sagde det til imellem dine ord" hun gyngede stille rundt om ham "hvad med Temari fx.?" Den dpørgende lokkede tone lød mod ham, imens stoppede hun op foran ham, mule til mule.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 19:15:02 GMT
han så på hende og lyttede og prustede "hvad der skete med dem, ja de blev knust da jeg gik " lød det fra ham imens han så ned i hendes øjne da hun dansede rundt om ham. han lyttede og åbnede øjne mere "er Temari din mor" lød det overrasket fra ham imens han så ind i hendes øjne og prøvede at finde en samlingen mellem Temari og Kattemis. han rystede på hoved, stod han virkelig og flirtede med Temaris datter, godt nok var han ik særlig meget ældere end hende men afligevellet
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 19:39:32 GMT
Hun kneb øjne sammen. Han var ej for flink. De næste ord fik hende til at smile "Temari of The Hidden Sand Village er min moder, det vil sige jeg er Kat of the hidden sand village." Hun trådte mod ham "så ja du fik min mor med på kanen, og du har flirtet med hendes eneste datter. Og ja du har ikke gjort min mors liv ret meget lettere. Mere du vil vide?" Hun rynkede panden. "Og nej jeg ligner ikke min mor, da min fader havde ret dominerende farver og aftegn"
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 19:45:16 GMT
han så på hende og lyttede og kiggede væk og rystede lidt på hoved, han stod og havde ståret og flirtet med Temaris datter. han kiggede på hende igen og sukkede "ser du, jeg ved ik hvorfor men din mor spillede overfor mig pga et eller andet og så fortalte jeg hende at hun ej var værdig nok til at bare mit føl, sådan noget tager tid" lød det fra ham imens han så ned på hende og vippede rundt med sine øre "er hun da ked" lød det fra ham imens han så ned på hende, havde han gjort Temari ked. han slog med halen og lyttede og nikkede "ja for jeg kan ik se Temari i dig" lød det fra ham imens han smilte lidt
|
|
|
Post by Katniss on Nov 24, 2013 20:02:48 GMT
Hun kneb øjne sammen "hun spillede ikke helt, hun sagde blot hun ikke kunne huske noget værdigt øjeblik.. Fordi du blev kold i røven lige efter.. Derfor sagde hun det, men det tænkte du ikke over. Du sagde ikke bare sådan du kritiserede min mor! Du ved intet om hende" ordne var skarpe, attityden var ændret "du gjorde præsis det samme som en anden hingst gjorde! Hun kunne lide dig! Hun var faldet for dig.. Også gør du dette! Du kritisere hendde, med mange grimme ord, ligesom hendes første kærlighed gjorde.... Det er derfor hun er lidt følelses kold til tider... Men han sendte nogen år senere en ud efter min mor, i stedet for at dræbe hende, tvangs bedækkede de hende. Og derved fik de sjovt nok mig.. Jeg blev taget fra mor lige så snart jeg var født og så sendte de mig væk.." Hun sukkede over ham "du fuckede det op!! Die, du ødelagde hende blot endnu mere" hun bakkede det skridt væk hun lige havde taget truende mod ham "og derpå ligger mit spørgsmål så i, er det virkelig det samme du vil gøre mig mig?" Det var vel lidt underligt spørgsmål at sige, men hvorfor ikke?
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 24, 2013 20:13:19 GMT
han så på hende og lyttede til alt hvad hun sagde og kiggede væk, det den hingst havede gjort, havde Die engang gjort mod en hoppe. han kiggede på hende og prustede "det jeg gøre mod hopper er at, bedække dem og ja, gøre det den hingst gjorde mod din mor, knuse dem pysisk og sygisk " lød det fra ham imens han så ned på hende "din mor må ha det svært, men sådan er livet, alt kan ik være let" lød det igen fra ham imens han så ned på hende, ja hvad Temari havde været ude for var der flere hopper der havde prøvet, vært fald dem der afviste Die. han slog med halen og lyttede og kiggede rundt og ind i hendes øjne igen "det er det jeg prøver på ik at gøre" lød det fra ham imens han så ned på hende og piskede rundt med halen og holdte sine øre tilbage
|
|
|
Post by Katniss on Nov 27, 2013 21:21:43 GMT
Hun vendte ørene bagud. Vredt trådte hun frem mod ham. "har i nogen sinde tænkt over at andre går beselv mord pga. jer! en dag ville i selv rammes af den smerte som de føler" hun trådte atter tilbage "livet er ej sådan, det er sådan i gør livet til." hun kunne godt forstå han tanke gang, men hun vidste bedre. Hun blev mere mild "hvad så nu?" hun kunne ikke forholde sig til det. Ville han så blot vende hende ryggen og lade som hun ikke var der, eller ville de leve med et falsk forhold?
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 27, 2013 21:25:52 GMT
han så på hende og lyttede og blev stårende og kiggede på hende og lyttede og havde hæved skrå til side og prustede "jeg kan lide at sårg hopper, den gang jeg gik ud af flokken og hørte min mages stemme og hendes gråd gjorde mig glad, men det ik alle hoppe der fortjener sådan noget" lød det fra ham imens han så ned på hende og slog rundt med halen og vippede runt med ørene "ja, hva nu, vi må prøve at holde os stærke og la vær med at sårg hianden " lød et fra ham imens han så ned på hende med sine ild røde øjne og tog sine øre frem mod hende og smilte skævt til hende over den sorte mule og spændte op i den muskuløse krop
|
|
|
Post by Katniss on Nov 27, 2013 21:44:40 GMT
Hun kommaterende ikke på hans ord, det var hans mening. Meninger var der ingen grund til at diskutere, for selvom hun ikke delte mening med ham, behøvede man jo ikke at nedgøre dens andens, det ville blot skabe spild, så hun lod det ligge. Hun nikkede ved de næste ord "Deal smukke" lød den lokkede stemme. Hun blinkede charm med det ene øje og gik stille mod ham, for at kort at lade mulen løbe ned af hans næse ryg. Hendes røde pupil løse øjne hvilede mod hans fangede smukke øjne, som sugede hendes øjne til ham.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 27, 2013 21:48:07 GMT
han så på hende og lod hende komme til ham. han mærkede hendes mule over hans ryg og så hans blik og smilte. han strøg mulen over hendes ryg og blinkede til hende og gnubbede hende stille ved krydset og nussede så videre imens ørende vippede rundt og kørte mulen over hendes ene balle og slog stille med sin hale. han slappede lidt mere af i kroppen men den blev hurtig spændt op igen imens han brummede nydende og forførregne til hende med den mørke stemme og holdte sine øre helt fremme mod hende. hans nakke var knast og lige nu var alt hans fulde opmærksomhed på hende og ingen andre
|
|
|
Post by Katniss on Nov 27, 2013 21:58:43 GMT
Hun mærkede han gik frem og strøg mulen over hendes ryg. Hun brummede blidt ved hans berøring og lod et halv kvast nydende suk forlade mulen da han gnubede hende ved krydset. Hun lod mulen vandre mod hans mavemuskler. Da han kom hen til hendes balle, lod hun mulen nusse ned af langs ydre låret, derefter stille mod indre låret. Et nydende og lokkede støn forlod mulen. Hun lod mulen vandre op ad igen, mod toppen af indrelåret og begyndte så at nusse i cirkler omkring hans indrelår.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 27, 2013 22:02:31 GMT
han strøg mulen ned mod hendes lår og brummede nydende ved hendes berøgninger. han strøg mulen over mod hendes hale og nussede hendes halerod og brummede forførrgende til hende og hendes lokkende støn gjorde hans krop regeret vilt og musklerende var så spændt at de ikke kunne blive mere spændt. han trippede med forbenne og nussede hendes hale rod imens han prustede hingstet og var blevet en el påvirked af hendes støn, hvorfor viste ha ik men alt i ham tendte op
|
|