|
Post by Adamaina on Nov 21, 2013 22:55:43 GMT
Den fine hoppe Adamaina kom i store fine elegante bevæglser forsig selv. hun prustede fint imens den lille hoppe piskede rundt med sin hale. hun havde sine øre tilbage og hun var lidt usikker, hun viste ik hvor hun var og hun savnede sin fader. men hun var jo nød til at sikke af for der var nogle der ville stjæle hende. hun prustede fint og stoppede op med den spinkle krop og vrinskede fint og elegant op med den blide stemme imens hendes lange hale slog rundt med halen og et stille smil var over mulen og havde sit charmerende blik i sine øjne
|
|
|
Post by Midnight Shadow on Nov 21, 2013 23:01:47 GMT
Den mørke hingst, travlede langsomt afsted, hovedet hang højt oppe i luften og svingede rundt, et smil sad fast klemt på hans læber. The player was in town. Han følte sig rimelig godt til pas her hvor han nu og engang blot trådte. Han kendte ej til dette land, behøvede intet at kende til det, ud over om der mon var nogen lækre hopper i farevandet? Eller måske en stor fed fest! Det kunne han ikke gå glip af. De knald lilla øjne skinnede kort ud over dette farvrige landskab, uden endelig at værdige træer, buske og andet et blik. Han søgte, men efter hvad?
|
|
|
Post by Adamaina on Nov 21, 2013 23:07:02 GMT
hun kiggede fint rundt og slog stille med halen og kiggede rundt. hvad mon dette var for et land. hun rystede fint sin man og skridtede elegant frem med den spinkle krop imens hun smilte forsig selv og brummede fint og blidt forsig selv. hun vippede rundt med sine øre og vrinskede blidt ud og spændte op i den spinkle krop og fik øje på en skiklse. hun brummede stille og fint imens den unge hoppe gemte hendes kærligheds blik væk og holdte en venlig og charmerende blik i sine øjne imens hun piskede rundt med halen og stoppede op i den unge krop og smilte mon det var en god eller ond hest
|
|
|
Post by Midnight Shadow on Nov 21, 2013 23:14:04 GMT
Pludselig dukkede en hoppe frem. Han blev nærmest puttet i trance ved blot at se på hende. Kroppen føltes som underlig, uforklarlig.. Han kneb øjne sammen, kroppen arbejde blot imod hende, uden han ville det. Han fik endelig stoppet sin krop, inden han rørte hende, det charme drenget coole blik hvilede på hende "Wash up?" lød den drenget forførrende stemme.
|
|
|
Post by Adamaina on Nov 21, 2013 23:18:27 GMT
hun så på ham og kiggede ind i hans øjne med et smil og lyttede "Godaften" lød den blide glade stemme "Mir navn er Adamaina mit navn betyder Forførregne og jeg er skønheden" lød det blot fra hende imens hun smilte "og du er hvis jeg altså må spørger" lød det glad fra hende med den unge stemme imens hun vippede rundt med sine øre og så sødt og charmerende ind i hans øjne og slog stille med halen og prøvede at slappe af i den spinkle krop. hun holdte et smil om mulen og ørende helt fremme imens hun piskede rundt med halen og var i bedere humør jo lengere tiden gik
|
|
|
Post by Midnight Shadow on Nov 21, 2013 23:23:43 GMT
Hun grinte over hendes ord "og hvem siger jeg synes du er skøn" hvis hun kiggede nok efter kunne hun tydeligt se han på ingen måde mente hans ord. "jeg er Midnight Shadow. bliver kaldt Playboy af alle" svarede han roligt. "og sig mig, hvorfor er de så skønheden?" han blinkede charm med det ene øjne. Der var ingen tvivl om at hun fik hele hans opmærksomhed lige pt. ingen andre end hende, skulle have lov til at få den lige nu i hvert i fald.
|
|
|
Post by Adamaina on Nov 21, 2013 23:29:31 GMT
hun så på ham og lyttede og grinte og gik et skridt charmerende mod ham og blinkede charmerende med øjne "det siger jeg" lød det forførregne fra hende imens hun slog med øjne og grinte og holdte sine øre helt fremme mod ham og piskede med halen og lyttede til hans navn og grinte lidt "Heh nå med PlayBoy, er du ny her" lød det charmerende fra hende med den blide stemme imens halen piskede rundt bag hende og øjne stod ind i hans med et charmerende blik. hun lyttede til ham og smilte "jeg kommer fra en anden verden og min fader er en mægtig leder og han fik så mig og jeg er så blevet skønheden " lød det fra hende imens hun smilte og så ind i hans øjne og prustede fint og så op i hans øjne med et charmerende blik og spændte op i sin fine spinkle krop
|
|