|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 16:34:12 GMT
Den store mørke røde hingst Die In The Dark stod og ned varmen rundt om ham. hans øjne var lukket og han stod lederligt imens han lyttede efter de forkællige ting, sådan som han lyttede til hestendes hove der remte jorden, heste der vrinskede og forskællige dufte. han var en ung hingst og leder tyben lå i ham efter han var hjælpe leder i sin gamle flok. han slog med halen og et hvin forlod ham imens de ild røde øjne åbnede og ørene røj halvt tilbage og den sorte hale var stille bag ham. mon der var nogle der ville møde ham, han var enlig også ligeglad for lige nu nød han at lytte til de forskællige ting. en tanke remte ham Temari, hun kendte hans fortid og det var ret dumt, hvis hun sagde det til nogle ville han trægne op og blive nød til at dræbe den kønne hoppe og truge de andre. han slog tanken ud af hoved og lukkede øjne igen og lyttede videre
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 18:04:52 GMT
Hun kendte alle detaljer om dette land, man skulle ikke tro man var noget. Hun bar på en hemmelighed, ingen skulle høre. Det guldlige look skinnede op, den kul sorte man og hale skindene. Stille forsatte hun frem af og lod så et stort og højt stolt vrinsk lyde. Hun var endnu ikke kommet hen til hvor hun skulle hen. Men en ting var sikkert. Hun havde sine regler, sine planer. Det her skulle være hendes overlevelse.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 18:36:17 GMT
Han så rundt og pludselig lød et vrinsk. han vendte hoved og kiggede rundt og bevægede sig frem af mod vrinsket. han kiggede rúndt og fik øje på en hoppe. han hævede hoved og så på hende og stoppede op nogle meter fra hende "Godaften" lød det fra ham imens han så ned på hende med de kolde øjne og slog rundt med halen. hvem mon denne hoppe var, og hvad ville hun i dette land. han brummede mørkt og havde et skævt smil om mulen imens hans øre var halvt fremme og halvt tilbage, han ville se hvordan hoppens humør var før han gad at være i det rigtig humør, for idag var hans gode dag men hvis hoppen var sur ville hun få dobelt tilbage fra ham, for han kunne skifte hurtigt i humør
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 18:52:00 GMT
Hun pustede til sin pandelok og sendte ham et stolt blik "jamen også hej til dig" lød den tøstet stolte stemme kun henvendt til ham. Hun kendte denne hingst. Stille dansede hun mod ham "jamen dog, dig kender jeg jo, long time no see" hun vidste han sikkert ikke kendte hende, men hun ville lege med ham. Hun dansede omkring ham "fatter stadig ikke at din far vandt flokken, der var en stor sår efter du rejste, altså hos de fleste, dem der magtede at bruge tiden til det" hun smilte lusket og forførrende "du husker vel mig right?"
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 18:59:40 GMT
han så på hende og lyttede. han lyttede til hendes ord og rystede på hoved. han lyttede alt hvad hun sagde og en knurren kom fra ham "hvor kender du mig fra, hvor ved du noget af min fortid fra" lød en mørk og trugende stemme imens halen piskede hårdt rundt bag ham og de store muskler var spændt, havede den lille lus af Temari sladeret til andre. han havde sine øre helt nede i nakken og nakken knast imens hans øjne var borret ned i hende "jeg husker dig ej, jeg ved bestemt ik hvem du er" lød det fra ham med den mørke stemme imens han prøvede at slappe af i humør og kroppen
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 19:46:35 GMT
Hun så overrasket på ham "åhh jeg var blev fundet kort tid efter af din flok. Din x-mage tog sig af mig, derfor kender du mig ikke" svarede hun roligt på hans ord. Hun smilte stolt og trådte et forførrende skridt frem "men nu er jeg her, leder da efter et rigtigt mand i dette land" hun slog med manen og rullede med øjne, for at undersøtte hun ikke mente det sidste "mit navn er Katniss" Sagde hun så og smilte til ham. Hun trådte endnu et skridt frem mod ham, med et lokkede smil. "hvad er så denne muskløse hingsts navn?"
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 19:55:59 GMT
han så på hende og lyttede "min ex mage, har hun fortalt dig alt selvom hun ik kender dig" lød det fra ham imens han så ned på hende. han så hendes forførregne blik og prustede tungt. han lyttede til det andet og hævede sine øjnbryn "hvad skal du bruge en rigtig mand til" lød det fra ham imens han så ned på hende og lyttede til det andet "Navnet er Die In The Dark" lød det fra ham imens han blot spillede med på hende. han smilte charmerende til hende og rettede sine øre frem og blinkede med det ene øje, hvorfor ik havde det lidt sjovt med denne hoppe. han slog stille med halen og uden han viste det stod han og spillede med sine bring muskler
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 20:06:56 GMT
"hun kendte mig indtil jeg rejste" svarede hun roligt "men ellers ja" hun kunne lige så godt få det placeret i hans hoved. Hun grinte flebtisk "helt ærligt det var for sjov" hun rullede med øjne. Ligesom hun troede denne hingst ikke var noget værd skete der noget. Hun smilte tilfreds over hans muskler spændts ved bringer, hun lod til at hun blev vildt overrasket. Stille lod hun mulen glide mod hans bringe, "jamen dog, en der har trænet" hun tog mulen til sig, og så igen på ham med de røde lokkede øjne. "mit rigtigt navn er Kat, du kan selv tænkte dig til hvorfor" svarede hun flirtende. Stille lod hun benet gå frem mod ham, hviskede lod hun stemmen lyde lokkende i hans øre "jeg er kun en lille unghoppe, så der kan vel ikke ske noget hvis jeg siger on til charmen lidt på, ved ene rum" hun lod mulen strejfe hans hals, før hun trak sig tilbage med et lokkede blik.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 20:15:12 GMT
han så ned på hende og lyttede og nikkede blot "hvordan havde hun det så" lød det nyskærigt fra ham med den mørke stemme imens halen slog stille bag ham. han lyttede til det andet og rystede på hoved "nej det var det ik" lød det mørke stemme imens han smilte til hende. han brummede forførregne og lokkende til hende og mærkede hendes mule mod hans bring og fandt ud af at han stod og spillede med dem og grinte lidt "ja, man skal jo gøre hopperende kulderet på en eller anden måde" lød det drillet fra ham imens han så ned på hende og lyttede til det sidste og hev lidt efter vejeret da hun hviskede ham i øret "Jamen Kat, du gøre som du vil" lød det charmerende fra ham imens han lod hende røre hans muskuløse hals. han kiggede på hende og blinkede med det ene øjne og kørte sine øjne op og ned af hendes krop og ind i hendes øjne
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 20:22:04 GMT
Hun grinte let "jamen hun har det fint nok, ud over at hun stadig savner dig" svarede hun langsomt. Ved det næste så hun atter spillede på ham "du har måske mod på at bevise det modsatte. Hun smilte stadig lokkede "jamen det lykkes jo fint" Hun følte styringen, lige nu i hvert i fald. Hun smilte og vendte sig pludselig om, halen hang lokkede bag hende og vendte hovedet og gjorde blot et nik mod hovedet, som følg du blot med. Hun havde opsnappet en hule kort fremme, stille travede hun ind i den og vendte sig om, i den bagerst afkrog, var han fulgt med?
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 20:33:44 GMT
han så på hende og lyttede "så hun har ikke fåret nye føl eller mage" lød det fra ham imens han smilte. han lyttede til det andet og grinte lidt "det jo godt " lød det charmerende fra ham imens han så hun vendte sig om og hendes hale slog lokkende bag hende og musklerende spændte ekstere op. han så hun nikkede med hoved mod en hule og stille gik han med hende. han prustede tungt og rystede sin man og gik ind mod hulen "er du så en rigtig kat som du siger" lød et charmerende fra ham imens han strøg mulen over hendes hals og tog mulen til sig igen og gik helt ind i hulen
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 20:41:00 GMT
Hun rystede på hovedet "nix".. Endelig kom han ind i hule. Hun fløg nærmest i hovedet på ham. Stille søgte mulen over alt på hans krop "det må tiden vise" hun ville have alt. Hun lod mulen slikke ham ned langs halsen, og atter op og så mod mulen. Hendes blik ragede blot til sig, hun kunne ikke få nok. Stille søgte mulen videre, mod halsen igen, under maven, atter lod hun tungen glide mod hans mave skind.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 20:45:13 GMT
han så på hende og hun fløj næsten i hoved på ham og slikkede rundt på hans krop. han brummede varmt og lyttede "ja det må det" lød det fra ham imens han smilte charmerende og strøg mulen over hendes krop og lengere ned mod hendes bagpart. han kørte mulen ind under hendes inder lår og kørte tungen over hendes inderlår og videre over på det andet inderlår og tog tungen ind og kørte mulen over bagparten og gnubbede hendes halerod og kørte mulen over hendes ene balle og brummede nydende ved hendes berøgning
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 21:01:28 GMT
Hun lod tungen stille glide mod ned af hans inderlår, for stille at glide mod det andet inderlår. Hun mærkede han kløede hende hale, stille lod hun stemmen brumme/knurre nydende. Hun tog bakkede lidt tilbage, lod mulen søge under hans mave, for at stille at gå i knæ ned under hans krop. Hun lod hele tiden mulen glide mod hans pels samtidig, stille nåede hun til at ligge under han ben, så fronten var ved hans hoved. Hun rejste sig stille op, så hvis han ikke gik væk ville han ende på hendes ryg. Halen var dog stadig ind til kroppen.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 21:05:49 GMT
han brummede stille og nussede hende stille. han slog rundt med halen og mærkede hendes tunge og bløde mule under hans mave og inderlår. han vippede rundt med ørene. han så hende bakke og stille sig på knæg. han nød hendes nussen og brummede med den mørke stemme. han holde den lange sorte hale stille bag ham og ørene røj frem igen. han tog hoved ned og nussede hende ved halsen og tog hoved til sig og uden videre rejste hun sig og der stod han opppe op hendes ryg, var dette meningen. han stod som et spørgsmål tegn
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 21:23:45 GMT
Hun smilte, hele hans krop gik i stå, stille gik hun frem og blinkede med det ene øje "Håber vi ses Die" hun ville forblive et mysteriøs for ham. Hun skulle ikke blot være endnu en hoppe han ned lagde. Derfor valgte hun at slutte mødet nu. Tjo en kat, var ji snedig, ej helt dum, men også ret selvstændig. Derfor havde hendes mor navngivet hende Kat, dog ændre hendes pleje familie det til Katniss. Hun smilte stille og satte ud af hulen væk fra ham.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 19, 2013 21:29:25 GMT
han prustede tungt og lyttede og åndede lettet op og remte jorden igen imens han gik ud af hulen og kiggede på hende og nikkede elegant med hoved som et forvel og gik elegant mod sin egen hule..
|
|
|
Post by Katniss on Nov 19, 2013 21:41:44 GMT
//out
|
|