|
Post by Die In The Dark on Nov 17, 2013 15:55:52 GMT
Den store muskuløse mørke røde hingst med de storte aftegn kom i store elegante bevæglser rundt forsig selv i hans eget land. han vippede rundt med ørende og havde en lederlig gang med knast nakke og ørende i nakken. et mørkt hvin forlod hans mule som kom helt nede fra maven af. han piskede hårdt rundt med halen og var spændt op i den muskuløse krop
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2013 16:13:32 GMT
Den sorte hoppe travede nok så elegant afsted i en let og halvvejs flyvende trav. Hun var vel endnu ny her i landet, men hun havde da fundet ud af, at der lå noget mere frodigt udenfor dette ørken lignende område, men hun kunne nu godt lide dette her varme klima. hun stoppede op med de sorte øre rettet fremad, da et hvin nåde hendes øre. hun smilte let og svarede det fremmede hvin med et friskt vrinsk og spejdede efter ejeren til hvinet. hun brummede kort og satte frem i en langsommere trav. De blå øjne spejdede endnu efter hesten, der lød til at være en hingst.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 17, 2013 16:19:17 GMT
han så rundt da et vrinsk svaret på hans hvin. han vendte om og gik i sin lederlig holdning mod hoppen der havde svaret på hans hvin. der gik ik særlig lenge for en skiklse kom til syne "Jamen, Jamen, Jamen en ny smuk South hoppe, det kan da ik blive bedere" lød det fra ham imens han havde et sygt smil om mulen og slog rundt med den lange hale "må man spørger hvad dit navn er" lød det fra ham imens han smilte skævt og havde øjne ned i hendes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2013 16:39:48 GMT
der gik kun nogle få øjeblikke inden, at hun fik øje på en rød hingst med nogle sorte markeringer. Han hilste hende med et smil om mulen, men der var noget forkertved det.. Noget skævt. Dog hun kunne ikke lige pin pointe det. Hun vippede kort med de sorte øre, men smilede så. "Jamen, hej til dig også" hendes stemme var frisk og med en venlig klang. Hun slog kort med hendes grå, flettede hale med de gyldne smykker. hun brummede kort. Let og feminint. "Ja, det ,må du skam. Det er Cenzien Que, og dit?" svarede hun stadigt med et let smil om mulen.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 17, 2013 16:59:22 GMT
Han så på hende og lyttede og nikkede stille. Han lyttede til det andet og smilte skævt " sikke en smukt navn, lige som dig " det sidste lød hviskende fra ham imens han så ned i hendes øjne og blinkede med det ene øje. Han slog med halen og så ned i hendes øjne med et charmerende blik " mit navn er Die In The Dark " lød den mørke stemme fra han imens han smilte og tog sine øre halvt frem mod hende
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2013 17:30:02 GMT
Han virkede okay, hans smil var lidt creepy, men hun lagde ikke så meget idet, dog hendes blå øjne var ikke ligefrem helt så venlige, da han blinkede sådan til hende. Det kunne godt være han var charmerende på sin egen måde, men seriøst? De havde lige mødt hinanden. "Synes du ikke det er lidt for tidligt at flirte rundt med mig?" Sagde hun så kækt til ham. Hun var måske en anelse for frisk og hurtigt med bemærkningerne, men hun var typen der snakkede før hun tænkte og slog før hun stillede spørgsmål. HUn slog kort med halen og vippede med de sorte øre. Han var højere ind hende og stærkere. Så han ville ikke have nogle problemer med at overrumple hende, hvis det var det han ville. "Men sig mig, Dark, hvor mange heste er vi i.. I denne South region?" Hun lagde hovedet let på skrå og så op på ham med de blå øjne og ventede et svar. Hun skulle jo vide om det kunne betale sig at blive.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 17, 2013 17:36:32 GMT
Han så på hende og lyttede og grinte " uhh rolig nu tøs, jeg syntes jo bare du er en smuk og unik hoppe, hvad er problemet med at jeg giver dig et godt indtryk " lød det fra ham med den mørke stemme imens han så ned på hende og smilte. Han prustede og lyttede og tog hoved tænkende på skrå "hmm vi er nok 4 " lød det fra ham imens han så ned på hende og smilte skævt og slog stille rundt med halen og vippede rundt med sine øre og var spændt op i de store muskler imens hans øjne stod ned i hendes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 17, 2013 20:07:08 GMT
Hun slog kort halen op om bagparten og kiggede på ham med et feminint, men jokende smil om mulen. "Et godt indtryk gør skam ikke noget, du har skam heller ikke gjort et dårlig indtryk, Die in the Dark" Hun låste de blå øjne med hans rødlige, men hun fandt ingen pupil. Hvilket hun ikke lige havde forventet, men hun valgte ikke at kommentere det, da han snakkede igen. Så de var fire heste i andet. Dette måtte inkludere hende. "Okay, så ved jeg det hvor mange jeg har at snakke med " sagde hun med et let smil og så på den røde hingst.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 17, 2013 20:35:40 GMT
Han så på hende og lyttede og grinte "det var da godt" lød det drillet fra ham imens han så ned på hende. han lyttede til det andet og smilte skævt " ja men du skal også husk på at de to andre heste her er nok ik lige så søde som mig " lød et drillet fra ham med den mørke stemme imens han grinte lidt og slog med halen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 18, 2013 7:34:30 GMT
Hun smilte blot kort til ham, da han svarede på hendes første ord. Han virkede som en hingst der havde et mørke, men ej var ond. Hun havde skam set ondskab, men hvad hun ikke vidste var, at det hun havde levet siden om siden med den mildeste form for det. De blikke hun havde set var kun for et øjeblik, så for hende eksisterede ondskab i større omfang ikke. Så for hende var det hadefulde blikke, der var den værste form for ondskab hun havde været vidne til. Hun mente blandt andet også, at det var ondt, at bagtale, hvilket det var, hun havde selv været udsat for det, men havde ignoreret det, så hun ikke blev påvirket af det. Dog ligemeget hvor meget man siger, at man ikke bliver på virket af noget, så gør man. Man gør det ubevidst. Hun prustede kort og let. Inden hun et overvejede tanken om to heste, der var knap så venligsindet som Die her. Hvordan kunne de være dette? Hun ville se frem til at møde dem. "Det var da uheldigt.. Men jeg vil nu se frem til at møde dem alligevel" Sagde hun kort. Hun ville ikke dømme dem på baggrund af Die in the Darks udsagn. Det gjorde hun aldrig. Alle fortjente en chance, som den hun var blevet givet. "Men hvor længe har du enligt været her?"
|
|