|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 19:02:17 GMT
Den store muskuløse hingst De in The Dark kom i store elegante bevægelser rundt forsig selv. han kiggede rundt og prustede tungt, han havde dummet sig, han var ondt over for Temari efter hun havde givet ham en af hopperendes storste gave til en hingst. men han var aldrig en rigtig sød romantikker overfor hopper, han gjorde det der skulle gøres og gik sin vej bag efter og opsøgte dem når han ville noget med den igen. han rystede på hoved og et hvin røj ud i landskabet. han slog rundt med halen og vippede rundt med ørene, han forstod enlig ik hvorfor Temari betød så meget for ham, der var noget ved hende han elskede, men afligevellet var han en idiot overfor hende
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 19:22:17 GMT
Hun gik stille fremad med sit selvsikkere smil. Die havde såret hende en gang for meget, hvilket hun ikke kunne tillade igen, nogensinde mere. Pludselig dukkede den mørke hingst op i landskabet, hun forsatte blot den vej hun var på vej hen, hvilket var direkte mod ham, men det genere hende ikke, hvorfor skulle det gøre det? Hun havde sine metoder og han havde sine. Han spillede sine kort forkert, så nu ville han få hendes kort i hovedet, hvis han prøvede på noget. Brunsten var endelig stoppet efter et godt stykke tid.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 19:33:38 GMT
han så rundt og pludselig kom Temari til syne. han så på hende og hun lignte ik sig selv personligheds messig. han stoppede og kiggede på hende med de ild røde øjne "Godaften" lød det mørke kolde stemme imens han havde et skævt smil om mulen. han slog stille med halen. han så ind i hendes øjne og tænkte på en masse ting, mon hun var sur, trist, glad, hvad mon hun var, han kunne ikke finde ud af det men han holde hoved koldt
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 19:38:32 GMT
Hun så på ham, som intet var hændt og stille stoppede hun op "godaften" svarede hun blot igen, og smilte selvsikkert til ham, igen ikke tandsmil. Hun var som hun plejede på en måde. Han vidste ikke hvad hun havde i sinde, vidste ikke hvad hun havde i tankerne.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 19:46:01 GMT
han så på hende og lyttede og prustede tungt "hvordan har du det" lød det fra ham imens han så ned i hendes øjne med sine egne. han kiggede rundt i landskabet og slog stille med halen og rystede den tykke man inden han vendte hoved mod hende igen imens øjne stod ned i hendes. han sukkede stille og have sine øre ned i nakken "hvad var det der skete sidst da du gik" lød det koldt fra ham imens han ned i hendes øjne og et lidt uforståligt blik
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 19:49:23 GMT
Hun rynkede panden af hans spørgsmål "vil mene jeg har det fint, dig?" svarede hun blot selvsikkert. Ved det næste så hun uforstående på ham "hvad snakker du om?" Hun så skræmt på ham, hvad fanden var det lige han snakkede om? Hun kendte ham jo ikke engang. Eller jo på en måde, men hun spillede som om han blot var en fremmed.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 19:52:05 GMT
han så på hende og lyttede og rynkede panen "fint?" lød det fra ham. han så på hende da hun snakkede og rystede på hoved "da du brød ind i mit land og du var inde i min hule sammen med mig, og gik fordi ja det ved jeg ik" lød det koldt fra ham imens han så ned på hende med kolde øjne. han slog med halen og viste enlig ik helt hvad hun havde gang i
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 19:55:59 GMT
Hun trak på skulderne ved hans sidste ord "øhm drømmer du om mig? For det der har jeg aldrig oplevet" svarede hun uforstående. Hun trådte et skridt skræmt baglæns. Hun udspillede ham som en underlig Guy, en man ikke brude være i nærheden af. Men samtidig gjorde hun sig klar til at svare det næste, han sikkert kom ud med, hvilket ville fremtræde hende som mindre barnlig, men kunne også godt udvikle sig til mere barnlig.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 20:01:45 GMT
han så på hende og lyttede og tog hoved til sig "drømmer om dig, aldrig i livet!" lød det koldt fra ham imens han så ned på hende og grinte da hun trådte væk "du.. det du har gang i Temari kommer du ej langt med, South har ret, i Northern Lands er hopperende svage og barnlig og ja kedelig" lød det fra ham imens han så koldt på hende og smilte syg "i hopper vil aldrig kunne ha krafter nok til at bare et føl fra South " lød det grine fra ham på en hånlig måde imens han så ned på hende med sindsyge øjne
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 20:06:57 GMT
Der stod han så og hånede hende, hånede dette land, hvor ville han hen med det.. Hun rynkede panden "jeg var altså ikke færdig" hun lagde hovedet på skrå "jeg ville nu havde tilføjet jeg kan i hvert i fald ikke huske et minde værdigt øjeblik i Shoutland" Hun rynkede panden "hvis det er det du mener, hvad laver du så altid her i dette land?" hun gad ikke at bruge krudt på sådanne en latterlig hingst, han havde hermed formået at få hende til at hade ham.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 20:19:02 GMT
han så på hende og lyttede og grinte "så det din måde at værre sur på over en hingst er kold overfor dig efter han har gjort sit arbejde, det vel også fint nok, sådan har jeg mødt mange af, de kommer altid tilbage" det sidste lød hviskende fra ham imens han grinte. han så på hende og lyttede til det andet "håne alle de svage sjæle her inde" lød det fra ham imens han smilte sygt til hende og slog rundt med halen og havde sine øjne borret ned i hendes
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 20:25:57 GMT
Hun grinte af ham "dit arbejde, du havde ikke engang nosser nok til at gøre mig ifol.. pff.. du er den mest ynkelige hest i dette land jeg længe har set" hun rullede med øjne over hans ord "helt ærligt, hvor er det bare ynkeligt.. og så har han alligevel ikke nosser til at være en rigtigt hingst, selv en hoppe fra north kan manipulere med ham" hun grinte af ham. Han kunne sige hvad han ville, men han var sådan set den mest ynkelige af de to.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 20:31:23 GMT
han så på hende og lyttede og grinte "tror du jeg mente det, la mig skære det ud i pap for dig " lød det fra ham imens han grinte "du er ik værdig nok til at bære mit føl, du for ja... svag" lød det fra ham imens han så ned i hendes øjne og grinte og lyttede til det andet og grinte "South hopperende kan minipuler med hingste der fra, men ingen af jer yngkelige hoppe ville aldrig kunne minipuler med nogle af os" lød det grine fra ham imens han så ned på hende "men syntes ligepludselig din hukommelse kom tilbage" han grinte hånligt fra hende imens han rystede på hoved
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 20:55:29 GMT
Hun reagede voldsomt på hans ord, hvorfor vidste hun ikke, aldrig havde hun reaget så voldsomt på en andens ord at hun gjorde det hun gjorde nu. For hun bevægede sig hurtigt frem og gav ham en kæmpe lussing med sin mule. Hun trak sig overrasket tilbage over den måde hun lige havde reaget på. "det.. jeg.. jeg sagde det ikke var et.. værdigt.. øjeblik at huske" stemmen stammede vildt nu. Tårende hun længe havde holdt tilbage væltede nu ud af hendes øjne. Hun havde virkelig prøvet at skjule hendes svagheder, men den måde hans ord gik ind og skar som knive, sårrede hende dybt, rigtigt dybt. "vil du ikke bare gå" hun så på ham og hendes øjne flakkede vildt, hun prøvede at tører tårene af i bene, men der kom blot flere og flere.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 21:11:27 GMT
han så på hende og pludselige gav hun ham en lussing. hans hoved til side imens han åbende munden og et halv grin kom fra ham et det gjorde ondt. han bed sig i læben for ik at hakke hende sådan en igen og det kunne tydeligt ses. han vendte så der efter stille hoved mod hende igen og så hendes tår, hun græd presis som de andre hopper, han havde knust. han så ned og ind i hendes øjne igen og barkkede blot og kiggede på hende da hun snakkede "hvorfor skulle jeg gå, du ligner jo ik en der har det særlig godt " lød det koldt fra ham imens han så ned i hendes øjne
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 16, 2013 21:17:23 GMT
Hun hørte hans grin. Hans stemme hånte hende blot endnu mere. Hurtigt fik hun vendt om og i et sæt satte hun i løb, væk fea ham, væk fra verden, blot væk fra alt. Hun ville ikke snakke, ville ikke hører på dem. Hun savnede sit hjem. Savnede sine venner. Hele dette land var modsætningen af hendes eget. Ville hun overhovedet overleve et sted som dette?
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 16, 2013 21:20:44 GMT
han så på hende og prustede og så på hende løbe, hun var svag. han rystede på hoved og havde munden åben med et smil og kiggede rundt og vendte sig blot om og gik rundt forsig selv, hvor viste han ikke blot et eller andet sted hen. han slog stille med halen og kiggede rundt og så efter hende imens hun løb, hvorfor var hun den tybe der altid stak af for ting.
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 17, 2013 16:12:06 GMT
Hun lukkede ham ude, ville ikke lytte til ham mere. Hvorfor havde hun overhovedet stolet på ham! Hun havde i det mindste ikke fortalt ham noget om hende selv, men hun vidste alt om ham. Hun havde fordelene. Dog manglede hun stadig en hjælp, hun måtte gå på jagt, men lige nu måtte hun stå på egen hov.
//out
|
|