Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 8, 2013 22:46:46 GMT
Den fine hoppe Lopina lå stadig ved Dace side og ventede. hendes hoved var under hans kæber og hendes mave var mod hans og hun havde rigtig puttede sig ind til ham. hendes øjne var sødt lukket i og hun sov endelig og var faldet til ro, men Cades ord kørte stadig rundt i hendes hoved ,, han har gjort dig svag, tag med mig, vi han herske sammen,, hun holdte af dem begge og ville have dem begge to hos sig, de var hendes drenge og ingen andres. hun sov smukt og stille og drømte en helt masse forskællige forvirende drømme og havde ørende søvnige tilbage i nakken gemt under hendes tykke bøljede man
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2013 22:52:39 GMT
Han led stadig af høj feber og nogen gange begyndte kropoen at ryste vildt i et par minutter. Han havde alligevel følt han ikke rigtigt var der. At han blit var en der stod på sidelinjen og kiggede på. Det havde været en kang procces... Og endelig begyndte han at føle sig hel igen. For pludselig begyndte han at gispe ukontroleret efter vejret, som kort efter blev forvandlet til en hoste. Øjne blev åbnet efter lang tids mørke.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 8, 2013 23:00:31 GMT
hun lå fint der og sov tungt. hun mærkede noget ubehaligt imens hun drømte og det var så Dace der hev efter vejert. hun hørte nogle hosten og nogle små blide lyde kom fra hende imens hun puttede hoved mere mod hans hals. hun mærkede så at det var ham der hostede og hurtigt åbnede hun øjne og brummede blidt til ham "Dace, rolig trak vejert stille" lød det blidt fra hende imens hun strøg mulen over hans hals og tog hoved til sig og så ned i hans øjne og kørte sin mule over hans kind og en glædes tår gled ned over hendes kind. hun tog mulen til sig og lagde den mod hans imens hun kyssede ham og lukkede sine øjne der var halvt fyldt med glædes tår. hun smilte og mimede mulen mod hans "du må aldrig gøre mig så bange igen" lød det mumlende og hviskende fra hende imens hun lagde hoved mod hans
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 8, 2013 23:06:02 GMT
Det tog lidt tid før han fik helt kontrol over kroppen. Det med bare at have kontrol føltes underligt og uvirkeligt. Han så hende græde der foran ham. Kroppen reagede under ham og fik lagt sig ufatteligt hurtigt op "hvor lang tid har jeg ligget.. Hvor er Cade?" Han skulle lige til at stille rigtigt mange spørgsmål til, men måtte opgive den for ikke at stresse hende. Stemmen var en smule hæs og rå .
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 8, 2013 23:11:00 GMT
hun så på ham of pludselig lå han op og stildte spørgsmål. hun lyttede og så ind i hans øjne med sine "du har ligget her i næsten to uger" lød det fra hende med den blide stemme "Cade har skiftet land og har sin egen krop nu" lød det fra hende med den blide stemme og kørte mulen over hans hals og kyssede den stille og tog mulen til sig og kiggede ind i hans øjne "Dace du skal tage det stille og rolig, jeg vil ik ligge igen ved en bevesløs krop igen, det var ubehaligt" lød det fra hende med den blide stemme og slog stille med halen og sendte ham et glad blik
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2013 21:22:55 GMT
Han lavede store øjne ved hendes ord. To uger.. Jamen dog. Cade havde fået sin egen krop, det tegnede sig bestemt ikke godt så.. Han rystede på hovedet "bare rolig jeg er ved mit fulde fem" svarede han blot og rejste sig op. Han rystede kroppen ren for snavs og gik ud af hulen og nød solens stråler ramme ham. Han kiggede mod Lopina, mon hun havde stresse spist?
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 11, 2013 21:27:04 GMT
hun så på ham og lyttede og smilte "jeg fylder snart 5" lød det fra hende imens hun smilte. da han gik ud af hulen kiggede hun ned i jorden med triste øjne og kiggede på sin mave. det var vorkset lidt men ik særlig meget men man kunne se at der var en bule. hun kæmpede sig op på alle fire og hendes venstere forben var helt hævet efter faldet da hun prøvede at stikke af fra Azazel. hun haltede ud til ham og stod ved hans side og kiggede ind i hans øjne og smilte stille "Dace" lød det lidt mere trist fra hende imens hun så ned i jorden og på sin mave, mon hun skulle fortælle ham det
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2013 21:37:33 GMT
Han grinte blidt. Det lød ret sjovt. Han vendte blikket tilbage mod solen. Da hun pludselig kom. Han stirre mod den store sol "hmm" svarede han roligt da hun sagde hans navn. Han lod kroppen hvile på den højre bagben, så han kunne stå og slappede af.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 11, 2013 21:43:49 GMT
hun så på ham og hendes øjne blev fyldt med tår. hun så på ham og hev lidt efter vejert "Dace en hingst fra Eastern Lands ved Navn Azazel " hun stoppede og trak vejeret "han var leder af landet og jeg var gåret der ind og han bliv sur da han fandt ud af hvem jeg var, jeg prøvede at stikke af men faldt, jeg gemte mig bag en busk men han fandt mig til sidst og han sagde jeg skulle betale med min krop fordi jeg var i brunst. han tvangsbedækkede mig det gjorde så ondt, jeg sagde av op til flere gange for at få ham til at stoppe men han blev sur og bed mig i halsen og bedte mig om at være stille" hun kunne ikke holde tårende tilbage mere så de faldt ned af hendes kinder "Dace, hvad skal jeg gøre" lød det trist fra hende imens hun så op i hans øjne med sine egne triste
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2013 21:50:59 GMT
Han hørte hendes ord. Men svarede ej.. Han drejede hovedet og så på hende og trak på skulderne "får ung til at vide det.. Jeg holder mig jo til reglerne" hun bad selv om det. Han var irriteret på hende.. Hvorfor? Hvorfor kunne hun ikke bare gøre hvad han sagde for engangs skyld! Han knyttede tænderne hårdt sammen "man kan på den ene måde sige du selv bad om den, men helt ærligt.. Du har 2 valg muligheder, du dræber føllet eller tager dig af det... Men ved hver ting har du noget at miste" han tog sig ej af hendes tårer. Nej han var ikke sur. Men hvad havde han arf vide til at vide sådan noget... Han var ikke andet end en hingst som altid blev trådt på. Ikke at det betød noget, han var vantil det....
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 11, 2013 21:56:30 GMT
hun så på ham da han pludselig blev kold overfor hende. hun lagde sine øre forvirret ud til vær sin side. hun rystede på hoved "er det takken for at har ligget og beskydtet dig i 14 dage, blevet tvangsbedækked og tænker kun på dig. Cade havde ret, jeg skulle nok helere være sammen med ham og la dig være" lød det fra hende imens hun kneb øjne sammen "du ik andet end pisse ligeglad med mig efter alt jeg har gjort for dig, han havde ret" det sidste mumlede hun imens hun gik mere og mere til siden og kiggede væk fra ham og prøvede at holde sine tår inde, hun vil ik græde overfor en der var sådan over for hende
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2013 22:03:47 GMT
Han svarede hende ikke. Det var forsvært at forklare hende sitationen. Men lige nu blev han blot mere træt af hendes flæberi. Han havde så meget om ørene og være trist pga. Hende ville være dumt.. Han ville så gerne vise hende symparti, men det var umuligt... For i bund og grund var det hendes egen skyld. Kunne godt være han ikke brød sig om denne hingst, men han stod med tomme hænder. Intet kunne han gøre og sådan var det nu og engang. Han var hjælpeløs og dette galte ligeså mod Cade..
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 11, 2013 22:08:15 GMT
hun så på ham og rystede på hoved "er glad for du viser dit sande jeg når jeg virkelig har brug for dig, det var vel bedst jeg sagde nej til at være din mage" lød det fra hende imens hun hev efter vejert og rystede på hoved "Lorte Liv!" lød det fra hende imens hun så op mod klipperende og slap ik sit blik der fra. hun havde sine øre helt tilbage og hendes sne hvide krop havde blå mærker nogle steder og hun var skadet ben "hvorfor døde jeg ik bare sammen med min flok" lød det mumlende fra hende til sig selv og holdte sine tår inde
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 20:23:59 GMT
Han så på hende og lod den venlige kærlige stemme lyde "hvorfor forsætter du? Jeg ståt og intet kan gøre" hans øjne viste hvor såret og skuffet han var over hende "jeg ville bare ønske du ikke var gået derind, ville ønske du havde lyttet til mig" Han sukkede stille og lod atter øjne vandre mod solen.. Han havde altid haft en kamp med Cade nu var det hele ødelagt..
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 12, 2013 20:39:29 GMT
hun så væk fra ham og lyttede og rullede med øjne og rystede på hoved "du vil bedere forstå det vis du var en hoppe, jeg kan ik bare forlagde et føl eller slå det ihjel" lød det fra hende imens hun gav slip på nogle tår. hun lyttede til det andede og vendte hoved mod ham "jeg vil opleve ting, ikke forblive det samme sted i hele mit liv" lød det fra hende imens hun så ned i jorden. hun gik tæt på ham og lagde hoved mod ham og sukkede "Undskyld" lød det blidt fra hende imens hun havde hoved mod hans hals
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 20:48:53 GMT
Han trak på skulderne og så atter på hende, med de kærligste øjne "måske, det er svært at sige" han sendte hende en af hans uimodstålige smil, som han nu engang ejede. Han lod en blid latter forlade mulen og tøffede hen til hende og strøg hende kærligt over næseryggen "et føl stopper dig ikke i at opleve ting, du tager jo blot føllet med, i får flere pauser, men følle har brug for at opleve verden ligeså meget som dig" hans øjne skinnede mod hendes, tjo hans ord var lige så sande, som det klareste sand.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 12, 2013 20:57:03 GMT
hun så på ham og lyttede og nikkede. hun nød hans nussen og stille nussed hun ham på halsen og prøvede at slappe af i sin spinkle krop med den lille bule. hun lyttede til det andede og så på ham og smilte stille "det ved jeg godt men, jeg kan ik få lov til at være alene med dig, uden den er der," lød det fra hende imens hun så ind i hans øjne og smilte stille og nussede ham stille på kinden og tog sine øre stille op igen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 21:04:31 GMT
Han grinte lidt "hold op smukke, det er da det mindste problem" han huskede tydeligt hvordan han havde manglet sin mor, pga hendes forladen efter fødslen.. Hun klarede det ikke.. Cades mørke var for meget for hende og da hun lå inde med tvillinger, blev Cades krop blev inde i hans moder, men han kom ud.. Cades sjæl indtog hans krop, hans moder døde under den foling, det var ikke lutter og lagkage på nogen måde desværre..
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 12, 2013 21:07:52 GMT
hun så på ham og lyttede og smilte stille "er du sikker på det" lød det fra hende imens hun vendte hoved mod sin mave og kiggede på dem og stille kom et smil om hendes mule, hun skulle nok klage den, selvom hun kun var 4 år. hun prustede stille og tog mulen mod hans og kyssede den og tog mulen stille til sig igen imens hendes øjne stod ind i hans med et glædere blik med lidt charme i. hun slog stille med halen og slappede lidt mere af i den fine krop
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 21:12:54 GMT
Han nikkede.. Han ville ikke nævne de smertefulde folingerne.. Cade havde dræbt både føl og hopper under folinger, så han håbede for hende at hun ikke nævnte noget til ham. Cade ville ikke tvivle med at dræbe hende. Hun betød intet for ham, lige meget hvad han end bildte hende ind, så betød hun intet på nogen som helst måder. Han nussede hende blidt "jeg er ked af det Lopina, men jeg bliver nød til at vende tilbage til mit land, det vil vække for meget opsigt hvis jeg er væk for meget" han sukkede tungt, desværre havde han allerede nu været væk for længe, og han var sikker på hvis han ikke snart fik halen under geled ville lederen af dette område finde ham.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 12, 2013 21:26:41 GMT
hun så på ham med et smil og lyttede og nikkede "helt okay" lød det fra hende imens hun smilte og så sødt ind i hans øjne "du siger ik noget til Cade vel, det kan godt være han er som en ven for mig men du betyder mere og du den eneste der må vide det" lød det glad fra hende imens hun smilte og så ind i hans øjne. hun nussede ham stille og kyssede ham på kinden og nulledre ham stille bag øret "Husk ligemeget hvad jeg siger elsker jeg dig" lød det hviskende fra hende imens hun smilte og gned hoved stille mod hans og tog det til sig igen og slog stille med halen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 12, 2013 21:30:07 GMT
Han smilte "selvfølgelig ikke, jeg ville nok aldrig nævne det for ham, hvis jeg var dig" han så på hende med sine alvorlige varme øjne. "jeg elsker også dig" svarede han roligt og satte så ud af grotten "tak for alt smukke, ses snart" lød stemmen mod hende.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Nov 12, 2013 21:35:49 GMT
hun så på ham og lyttede og nikkede blot og smilte "bare han aldrig finder mig imens jeg har en tyk mave eller har føllet ved min side, så hvis han nogle sinde vil prøve at opsøg mig så sig jeg ligger.. ja syg" lød det fra hende imens hun smilte og smilte mere ved hans næste ord og nikkede og lavede et kysse mund til ham og så på ham med kærlig øjne
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 13, 2013 20:44:17 GMT
"tror ikke der er den store chance, men skal nok sige det, hvis jeg møder ham" svarede han let. Han grinte generet ved hendes kysse mund og satte så afsted væk fra hulen, mod hans land.
/out
|
|