Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2013 20:04:33 GMT
Hans krop var endelig taget form og nu vågnede han op ude foran hulen. Dace lå derinde. Syg og svag... Han trådte indenfor i forventning af se Lopina. Et tilfeds smil lå omkring mulen. De iskolde øjne skinnede klart. Han var som en skygge. Han var mørket. Mørket der var sat fri. Der nu kunne styre hvad han nu ønskede. Derfor smilede han tilfreds. Det var på tide!
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 29, 2013 20:19:20 GMT
hun lå der ved Dace krop og hoved lå under hans kæber. hun hørte noget ind mod hendes hule og hurtigt løftede hun hovet og fik øje på en hingst. hun så dens smil og øjne og noget genkendende var der. hun kiggede væk og så på Dace og en tår gled ned igen "Dace og Cade kom tilbage til mig, i må ik forlad mig" lød det fra hende og strøg sin mule over kroppens hals og hun havde en underlig fornemmesle i maven og øjne vendte mod hingsten og havde sine øre helt tilbage, hun havde ligget vågen hele natten og hele dagen til nu. hvad ville den hingst her, hvad ville han, der var ingen andre der kendte til grotten end Dace og måske Cade og så Lopina
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2013 20:49:07 GMT
Han grinte over hendes ord "pff jeg står her i egen høje person. tak Lopina fordi du befriende mig fra Daces selskab.." han bevægede sig frem mod hende "Lopina, tilgenglæd tilbyder jeg det et liv med mig.. Hvor vi vil herske.. Jeg kan befri dig fra min broders håbløshed, kom med mig!" hans stemme rummede over det hele. Hun havde sit valg, ville hun havde beskyttelse eller ville hun dræbes..
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 29, 2013 20:57:19 GMT
hun så på hingsten og lyttede og åbnede øjne helt og rejste sig stille fra Dace og gik over mod ham og kiggede på ham og over på Dace og videre over på Cade igen "men hvordan, hvordan har jeg befriet dig" lød det fra hende imens hendes øjne stod ind i hans. hun lyttede til det andet og hun barkkede et skridt og så tilbage på Dace og videre over på ham " det kan jeg ik være bekendt overfor din broder, han elsker mig" lød det fra hende imens hun gik over til Dace og strøg mulen over hans hals og var forvirret og viste ik hvad hun skulle gøre "men et liv med dig er som venner ik" lød det fra hende med den blide stemme imens hun kiggede tilbage på ham og smilte stille
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2013 21:01:44 GMT
Han grinte "tjo jeg gjorde det umulige.. eller retter sagt du gjorde jeg hjælp blot Dace lidt på vej. Fx. med bedækningen.. Ellers ville jeg jo aldrig slippe fri.. Og det var vist også mig der fik ham til at erklære sin kærlighed til dig.. Det var alt sammen din skyld at jeg slap fri.. Og nu står jeg her, takket være dig" han smilte selvsikkert og trådte et skridt mod hende "du når ikke langt med ham, lev med mig og når kommer langt for dig et perfekt liv.. tænk over det, vi behøver ikke at være kærester.. jeg ber dig blot om at forlade min håbløse bror" Han smilte stadig.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 29, 2013 21:08:57 GMT
hun så på ham og lyttede og kiggede ned i jorden, så Dace havde i virkeligheden ik lyst, det var hendes skyld at han lå som han gjorde. hun så på ham da han kom hen til hende. hun vendte sig om mod hans og så ind i hans øjne og lagde stille hoved ind mod ham "det min skyld at han ligger som han gør" lød det halv grædende fra hende. hun kiggede op i hans øjne med sine øjne der var halvt fylt med tår "så han elsker mig ik, det var blot en løgn" lød det fra hende imens hun vendte hoved mod Dace og tog en dyb indåning "jamen.." lød det fra hende imens hun vendte hoved mod Cade og så ned i jorden "Dace er den der har gjort så jeg føler mig hjemme, han har sagt ting som aldrig nogle har sagt til mig" lød det mumlende fra hende imens hun stille vendte øjne op i hans og tog sine øre halvt frem
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2013 21:20:10 GMT
Han smilte til hende "hold op.. en dag skulle det ske" han kneb øjne irriteret og følselskold sammen. "tag dig sammen Lopina.. Han gør dig svag.." han rullede irriteret med øjne. Og bakkede "kom til mig når du har taget dig sammen og bestemt dig.." han satte afsted mod udgangen. Magtede ikke at spilde mere tid på dem, det var på tide han vendte næsen mod sit rigtige hjem. Nu vidste han både noget om Vind hestene og Jordhestene.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 29, 2013 21:31:36 GMT
hun så på ham og lyttede og så ham gå mod udgangen og rystede på hoved "bare fordi at jeg vil sikkere mig om din broder overlever, og jeg vil ik lave slit mellem jer, ved godt at vi alle ikke kender hianden særlig godt, men jeg holder af jer begge to" lød det fra hende. hun så ned og op igen "jeg ik svag" mumlede hun og kiggede tilbage på Dace og Cade "Cade hvor du på vej hen" lød det fra hende. hun ville gerne snakke noget mere med ham og måske hvis han ville gå en tur men hun tvivlede på det men det var et forsøg vær at spørger
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2013 18:04:09 GMT
Han trak blot på skulderne "han overlever skam.. Han skal blot vende sig til et sjæle tab.." Han grinte en hånligt over hendes bekymrerethed. Han svarede ej på de to næste ting. Det rørte ham nemlig ikke. Til det sidste dejede han blot og så djævelsk på hende "jeg skal til Southlands" lød den kølige stemme.. Jeg har været længe nok her i Westlands og Northlands..
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 30, 2013 21:11:32 GMT
hun så på ham og lyttede og prustede stille og vendte hoved tilbage mod Dace og over på Cade. hun prustede og lyttede til det andet og kiggede blot på ham "må jeg følje dig noget af vejen eller vil du værre alene" lød det fra hende med den blide stemme imens hun stille smilte og havde sine øre helt fremme mod ham og øjne ind i hans med et mere glad blik
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2013 21:28:09 GMT
Han nikkede blot stille til hendes ord "hvis du tør" hviskede den djævelske stemme. Han satte i trav ud af hulen. Han ville ikke sænke farten hvis hun ikke var med. Han var sådan set lige glad om hun var med eller ej. Hans krop arbejde fint under ham, imens han travede ned af klippen. Han holdte sit hovedet højt og lade mærke til omgivelserne. Hmm.. Musklerne var helt spændt op.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 30, 2013 21:33:48 GMT
hun så på ham og lyttede og grinte blot og satte frem i smukt og elegant trav med ham. hun kiggede rundt og faketisk var det dejligt at være ude for grotten. hun kiggede rundt og havde hoved smukt havdet og den spinkle krop dansede smukt ved hans side. hun prustede blidt og kiggede ind i hans øjne "hvordan er det enligt at.." hun stoppede og lod øjne studer over hans krop "at have sin egen krop efter du ved" lød det blot fra hende imens hun smilte og havde ørende helt fremme mod ham og havde halen hævet som en araber og så smuk ud som hun altid syntes hun gjorde. xD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2013 21:54:21 GMT
Han så på hende og trak lige gyldigt som om det altid havde været sådan her. "normalt, ud over jeg slipper for at slås med Dace" han vidste at Dace ville dræbe ham, så derfor krævede det styrke. Han smilte mørkt til hende og lod vinden bære kroppen frem. "sig mig Ina, hvordan er vindhestene så? Har i nogen store planer?" han så nysgerrigt på hende.. al info om de fremmed havde han brug for. Eftersom Ina virkede klog nok, kunne han bruge hende som snuser.. En der kunne få noget at vide om Vindhestene og jordheste og derefter gik oplysningerne til ham.. Men kunne han stole på hende?
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 30, 2013 21:58:43 GMT
hun så på ham og lyttede og så underet på ham "hvordan kunne i slås når var i den, øhhm ja den samme krop" lød det fra hende imens hun smilte. hun lyttede til det andet og rystede på hoved "jeg ved faketisk intet, jeg har kun mødt en Vind hest før, men jeg intet om nogle planer" lød det fra hende imens hun smilte, hun viste ej om der var planer, var der overhoved planer her i landet "er der da nogle der ligger planer" lød det fra hende imens hun så ind i hans øjne med sine charmerende øjne og smilte og holdte sine øre fremme og dansede smukt ved hans side
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2013 22:16:26 GMT
Han grinte af hendes dumme spørgsmål "to sjæle kan godt slås i en krop" lød den nedladende stemme. Han sænkende farten. Hun vidste intet.. endnu.. Det undrede ham ikke, folk holdte deres kort tæt på sig. "come on.. har du ikke lagt mærke til alt det had til hinanden i dette land? Alle går med hver deres planer.." han smilte "sig endelig til hvis du ved noget om de andre steder" lød den mørke stemme mod hende.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 30, 2013 22:19:49 GMT
da han satte farten ned gjorde hun også og kiggede på ham med et smil. hun lyttede og smilte som et hun havde forståret det. hun prustede og slog rundt med halen og dansede smukt ved hans side og lyttede og nikkede "det skal jeg skam nok" lød det fra hende med den blide stemme og så ind i hans øjne med et smilte slog rundt med den flotte lange bøljede Araber hale og havde nakken knast og ørende helt fremme og lignte en dressur hest
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2013 22:22:22 GMT
Han nikkede til hende og stoppede så helt op "Ina, jeg må hellere tage resten af vejen selv.. men vi ses ikke?" han så på hende med de uaflæslige øjne. Han sendte hende endnu et smil og nikkede så som afsked
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 30, 2013 22:26:55 GMT
Hun så på ham og stoppede med op og lyttede og nikkede fint og smilte stille " ja det gøre vi " lød det fra hende imens hun smilte og strøg mulen forsigtigt over hans kind som et vi ses og vendte smukt og elegant om og dansede fint og elegant tilbage til Dace, hvordan mon han havde det. Efter et stykke tid nåde hun ind i hulen og lagde sig ned til Dace igen med sin mave mod hans og var puttet ind til ham og hoved under hans kæber og ventede blot til det tidspunkt hvor han ville vågne eller ej
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2013 22:29:38 GMT
Han tog sig ikke af berøringen, i stedet vendte han blot om og gik den anden vej.
//out
|
|