Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 14:19:51 GMT
Der havde efterhånden gået lang tid siden at han havde set Ina.. Han havde sovet sammen med hende engang og hjerte føltes allerede optaget. Han havde besøgt hulen hver eneste nat, dog ikke om dagen, men Ina havde ikke været at se. Atter havde han bevæget sig afsted, på en Sol opgang denne gang. Det så smukt ud. Kroppen blev ført ind på dette fremmed område og stille mod deres hule. Øjne var vågnede efter fremmed heste. Der var ingen tvivl om at han betrådte andres områder og derfor måtte han være på vagt. Han stod kort ud foran hule og sukkede engang før han kæmpede sig ind i mellem buskene mod indgangen til den hemmelige hule.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 14:33:57 GMT
den fine lille spikle Hoppe Lopina lå stille og fint inde i hulen hende og Dace havde fundet. hun lå findt inde i drømme land og sov smukt og tungt. hun lå helt stille med den fine krop. hun vågnede stille da det lød som nogle var nogle på vej ind i hende og Dace hule. hun holdte hoved nede på jorden og åbnede stille sine øjne og alt var tåget. hun kiggede sille og der kom Dace til syne. et smil var over hendes mule og ørende lå søvnige tilbage. hun garbte fint og smilte "Halløj" lød det blidt fra hene imens hun stille løftede hoved og strekede fint sin nakke
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 14:50:00 GMT
En glæde lyste op i øjne da et træt hvis hoppe lå derinde og halv sov. Hendes søde stemme lød, et smil kærtegnede hans læber "godmorgen smukke" lød den varme stemme. "undskyld jeg sådanne kommer og vækker dig" lød den halv grinede stemme. Han listede helt ind, men stoppede så op. Hvis hun skulle sove ville han ikke forstyre hende. Han lagde hovedet undskyldede på skrå og bakkede så en smule usikkert.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 14:59:32 GMT
hun så på ham med et smil og lyttede og smilte større og større "nej nej det er dejlig du er så sød at vække mig, ellers ville jeg jo sove hele dagen væk" lød det fra hende med den blide stemme imens hun smilte og rejste sig fint op og gik over mod ham med et smil og strekede sig imens hun gik over mod ham og strekede mulen ud mod hans og smilte. hun stoppede op ved hendes hoved mod hans kind. hun smilte og slog stille med halen "tak for sidst, det var virkelig hyggeligt" lød det fra hende med den blide stemme og nussede hans hals og brummede fint og og sine øre helt frem mod ham og var af slappet i kroppen "nu er det her Dace ik" lød det lidt drillet fa hende imens hun strøg sin mule over hans kind og så ind i hans øjne
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 15:13:09 GMT
Han smilte generet og vukkede en smile til siden. Hun rejste sig op og listede hen til ham. Han nikkede til hendes næste ord, selvom hyggeligt nok ikke var det ord han ville beskrive det med, men han kommaterede det ikke. Dog fik hendes næste ord det ham til at se ned. Mindede ham om hvilket monster han besad. Hårdt knyttede tænderne sammen og klemte mod hinanden med en ufattelig stor styrke. Han ville ønske at dette monster ville forlade hans krop.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 15:24:05 GMT
hun så på ham og så han blev lidt sårgt over hendes ord. hun nussede hans kind og havde et undskyldende blik i hendes øjne "det må du undskylde, det var ik min mening at sårg dig" lød det undskyldende fra hende imens hun kiggede ind i hans øjne og smilte stille. hun spædte stille op i kroppen og spinede som en kat og prøvede at opmundere ham. hun kørte hoved op af hans hals og smilte og slog blidt hale drille mod hans hoved og viste ik rigtigt hvordan hun skulle opmundere ham. et charmerende brum kom fra hende og stille tog hun hoved op og kiggede på ham med et charmerende og glad blik og lod mulen trykke mod hans mule og mimede stille sin mule mod hans
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 16:59:52 GMT
" det gør intet" mumlede han ganske lavt. Han sukkede kort. Hun spændte pludselig op. Han mærkede hvordan musklerne spændte under kroppen. Han vidste ikke helt hvordan han skulle reager, var det i lyst hun gjorde det? Eller blot en opmuntring? Det hele gik så stærkt. Hendes hoved, bag efter hendes hale og igen var hun oppe ved hans mule. Hans krop føltes så spændt. Han lod et brum forlade mulen "du behøver ikke at gøre noget for at opmuntre mig, du mente det jo ikke ondt" han sendte hende et strålende smil og trak sig tilbage. Han kunne ikke bare nusse og flirte med hende, hvis hun ikke engang kunne lide ham..
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 17:11:51 GMT
hun så på ham og lyttede og smilte og havde stadig din krop opspændt. hun smilte og lyttede til det andet og smilte og havde halen hævet som et at hun gerne ville være tæt på ham. hun så ind i hans øjne med et charmerende blik og trippede fint rundt om ham imens hendes mule kørte over hans krop og et charmerende smil og blik var hos hende og halen forblev hævet. hun brummede charmerende og forførregne og stoppede op ved hans side med hoved mod hans ryg og strøg mule over hans ryg og kunne ikke slappe af i kroppen da hun elskede at værre sammen med ham og kunne ik slappe af ved hans side, hun var heletiden spændt og en varm fornemmesle var i hendes mave værgang hun var sammen med hm og tæt på ham
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 17:44:48 GMT
Han så på hende. Hele kroppen rystede. Mente hun det? Han nærmede sig hende stille og langsomt. Forsigtigt stoppede han igen op. Lod mulen løbe over hendes ryg, før han stoppede op bakkede lidt tilbage, lod øjne ligge i hendes "elsker du mig?" han bed sig nervøst i læben. Spørgsmålet var så lige til og alligevel så langt fra. Han ventede nu blot på svar. Et svar der endelig ej ville være nemt. De havde kun mødtes få gange, men allerede nu havde hun noget ingen anden havde.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 17:50:01 GMT
hun så på ham og mærkede hans berøgning og så ham trakke sig tilbage. hun kiggede ind i hans øjne og lyttede og så underet på ham. hun havde ørende fremme og et smil sad over hendes mule "jeg kan sige så meget at jeg holde af dig og hvis jeg mistet dig ville det være ligesom at miste noget af mig selv som aldrig vil blive det samme" lød det fra hende imens hun smilte og så ind i hendes øjne, mon det var godt nok at sige, det betød jo også at hun elskede ham en smule. hun brummede fint og blidt til ham og havde sine øjne ind i hans med et glad og charmerende blik og holdte halen hævet og kroppen spændt og smilet blev sidende om hendes mule
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 17:55:49 GMT
Han nikkede roligt "okay" svarede han blot med et smil "vil du gå en tur?" han gik mod udgangen. Der var ingen grund til at flirte og lægge op til hinanden...
Pludselig blev øjne is kolde, han holdt blikket hvor hun ej kunne se hans øjne. "ellers kan vi jo blive her, og du hygge?" stemme var charm, men mere tør, mere død. Cade var trådt til. Han ville have mere. Dace var nu på sidelinjen. Han vendte sig om og de iskolde tomme øjne lyste nu mod hendes. Et smil var placeret over mulen. "bare os to?"
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 18:06:50 GMT
hun så på ham med et smil og lyttede og kiggede på ham da han så mod udgangen. hun nikkede lidt men hørte hans ord igen og smilte og lyttede til det andet og nikkede og smilte, problemmet var bare hun kunne ik se at det var Dace broder. hun så ham komme mod hende og stille gik med med over til ham og så charmerende ind i hans øjne og holdte sine øre fremme og tog stille mulen mod ham og brummede charmerende og holdte halen hævet og kroppen spændt, hun er en kulderet ung hoppe som ville prøve alt. hun gik tættere på ham og drejede charmerende hoved og så ind i hans øjne med et charmerende blik og smilte over den krid hvide mule
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 18:12:59 GMT
Han slugte hende til sig. Hvis denne hoppe var Daces kærlighed, var der ikke andet at gøre. Han lod mulen løbe mod hendes krop. Lod den forfører hende. Hendes hale var hævet, alligevel tog han sig god tid.. Han lod atter mule ned mod krydset. Et forførrende brum lød fra mulen. Hans krop spændt stille op. Det der ville blive svært var at få Dace frem i tide. Når det skete ville de blive skilt ad for evigt. Derfor hungede Cade efter det. For at få sin rigtige krop.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 18:17:23 GMT
hun så på ham med et charmerende blik og mærkede hans mule over hendes krop. hun nød det og det kunne ses på hoppen. hun spændte ekstere op i den fine krop og havde halen helt hævet nu. hun kørte stille sin mule over hans bagpart og brummede nydende og holdte halen halvt tilside og ørende helt fremme. hun prustede og prustede og viste ik hvad hun skulle stille op med sig selv, hans berørgning gjorde hende mere kulderet og spændt op i kroppen. hun stod som sømmet fast til jorden og hendes hoved var halvt hævet og hendes krop killede helt vildt og det var sjovt syntes hun
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 18:44:32 GMT
Han så hende hale, i et vendte han hurtigt om og sprang op på hendes ryg. Hurtigt, lige inden han pressede sig mod hende, skiftede han til Dace.
Dace: Han så overrasket rundt. Der stod han så. I kroppen på den han elskede. Kinderne plussede op. Hvad fanden var der sket her? Han brummede forsigtigt til hende "øhm er du sikker på dette?" spurgte den uskyldige usikre stemme. Han troede jo han havde faldet i søvn og at hun havde boret ham op på hendes ryk.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 18:48:51 GMT
hun prustede og hurtigt måtte hun holde sig oppe da han hoppede op på hendes ryg. en smerte brød igennem hendes krop og tænderende blev borret ned i hendes underlæbe "ja, du sprugte også selv om vi skulle" lød det fra hende imens hun hev lidt efter vejeret "det skal overstårs nu" lød det mumlende fra hende så man næsten ik kunne høre det. hun fjernede halen helt og holdte sine øre fremme for at viste at hun gerne ville. hu vendte stille hoved mod ham og skyndte sig at fjerne tænderende fra under læben og smilte til ham og havde et charmerende blik i sine øjne og smerten forsvandt stille da de begge stod helt stille
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 18:54:05 GMT
Forvirret lyste øjne mod hendes. Spurgte han? Det kunne han altså ikke mindes.. Hmm når lige meget.. Det næste fik kroppen sat i bevægelse. Kærligt lyste øjne mod hende "smerte vil gå væk snart" lød den varme og beskyttende stemme, da han påbegyndte bedækningen. Små støn og brum forlod kroppen der ivrigt arbejde for føden. Inden i blev den kære Cade blot styrket endnu mere. Det der havde taget ham år at udtænke lykkes endelig. Det eneste der manglede var blot at Dace erklærede sin kærlighed til hende og så var de frie!!
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 18:59:12 GMT
hun så på ham og mærkede at hans krop begyndte at bevæge sig. smerten kom tilbage og hoved blev hæved og tænder blev bidt sammen for at kunne holde smerten ud. hun var spændt op i kroppen og hørte hans ord og vendte hoved tilbage på ham og smilte stille og hoved vendte frem af igen og nogle små stønnende piv fra hende imens hun båe mærkede smerte men også nydelse. hun brummede og tilsids kom der støn fra hende og nogle gange nogle små piv
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 19:03:59 GMT
Han hørte hendes små piv. Han gjorde det blot hurtigere. Så ville smerte gå hurtigere over end når han tog det så langsomt. Et nydede brum forlod mulen da kroppen begyndte at kille voldsomt. Han sænkede farten og stoppede atter igen. Gled langsomt ned fra fra hende.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 19:08:49 GMT
hun stod fast og hev efter vejert imens hendes krop killede men også gjorde lidt ondt. hun stønnede og pev samtidig og hun mærkede han gjorde det hurtiger og stønne fløj ud af hende. hun slappede mere af i den spinkle krop og slappede helt af da han stoppede og gled ned. hun stod og trak vejeret hurtigt og hendes hals føltes kold og tør. hun lagde stille halen på plads og vendte sig om mod ham og kyssede ham på mulen og smilte "tak" lød det fra hende. hun smilte og så ind i hans øre og var glad og prustede fint og var helt afslappet i kroppen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 19:25:17 GMT
Hun tog hale på plads. Han smilte "selv tak smukke" han gik ind foran hende. Nejede pænt foran hende "Ina.. jeg ved vi knapt kender hinaden.. Men jeg elsker dig.. Du er noget specialt, noget jeg kun vil have mere af.. Du er min eneste ene.. Hvis du ej er klar nu, vil jeg bare sig mine døre står åbne, jeg vil være for dig lige meget hvad" han rejste sig atter. Han spurgte ej om mager eller noget, han havde blot fortalt sine stærke følelser for denne hoppe.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 19:35:18 GMT
hun så på ham med et smil og så ham neje for hende og hørte hans ord og hun stod helt mundlam. hun så på ham og smilte stille og da han rejste sig op knyttede hun hoved ind til hans hals og tårende løb ned af hendes kinder, aldrig før var der nogle der havde sagt sådan noget pænt til hende. hun snøftede stille og brummede stille "du er det beste jeg kender, du gøre mig tryg og glad, men jeg er ik klar lige nu, men jeg lover at sige til når jeg er" lød det blidt fra hende med en halv lykkelig grædende stemme fra hende. hun tog hoved til sig og så ind i hans øjne og smilte og kyssede hans kind op til flere gange og nussede hans kind "jeg håber din broder vil acbsetere mig" lød det blidt fra hende imens hun smilte og slog stille med halen og havde sine øre helt fremme mod ham
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 20:20:25 GMT
Tårene trillede nu ned af hendes kinder og varme hans hjerte. Han smilte varmt og følte sig svimmel ved hendes ord. "hvor er du sød" lød den varme stemme. "det må tiden vise" nåede han lige at sige før kroppen knækkede sammen under ham. Der lå han så bevistløs. Udviklen var nu igang. Der var intet at gøre. Snart ville kroppen være omgivet at tåge.. Ina måtte sikkert få et chok når hun så dette.
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 20:29:42 GMT
hun så på ham og trykkede hoved ind til ham og lyttede til hans ord og nikkede til ham og nussede ham bag øret. hun kiggede på ham med et smil og pludselig faldt han sammen. hun så ned på ham med et chokkende blik og tårende løb "Dace, Dace, DACE" lød det halv råbende fra hende imens hun puffede til ham hoved og løb hen til sin lille rade Dace havde lavet og skubbede en del hen til ham og tog hoved under hans og løftede det lidt og mærkede at der var intet liv i ham. tårende løb ned af hendes kinder og skubbede bladende under hans hoved og lavede en pude til ham og lagde stille hans hoved ned igen og lagde sig ned ved ham med hans mave mod hendes og kiggede på ham imens tårende løb "please ik forlad mig" lød det grædende fra hende imens hun lagde hoved på den pude hun havde lavet og kiggede på ham imens hun græd og håbede af alt sit hjerte han vågnede
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2013 20:35:21 GMT
En stor tåge forlod ham. Krops temperaturen steg allerede voldsomt.. Han var væk, forsvundet. Sådanne ville han ligge i et godt stykke tid, indtil processen var overstået. Hvis processen stoppede ville de begge dø.. Tiden gik og nu måtte tiden vise om det ville lykkes..
/out or?
|
|
Lopina
Northern Lands
|
Post by Lopina on Oct 28, 2013 20:49:13 GMT
hun lå der og græd og kiggede på ham. hun ville være vågen hele natten og holde øje med ham imens tårende fylte hendes øjne og løb. hun krøb sig helt ind til ham og kyssede ham på mulen og kiggede på ham og græd "jeg elsker også dig, please kom tilbage til mig, jer begge to" det sidste lød hviskede imens hun lagde sit hoved under hans kæbe og håbede hans ville vågne igen // Out
|
|