Idéer og Hjælp.
Oct 10, 2013 19:53:44 GMT
Post by The Oracle on Oct 10, 2013 19:53:44 GMT
Nu hvor jeg stadig går og pusler lidt om siden, for at få den til at blive, lige som jeg vil have den, vil jeg gerne høre om der er nogen, der har nogle gode idéer? Selv render jeg rundt med en del ting i ærmet, som helt sikkert kommer ud på siden, men hvis man nu har en idé til siden, som kan omhandle hvad som helst, vil jeg meget gerne høre dem!
Jeg vil lige fortælle nogle få af de mere udviklede idéer jeg har, og jeg også gerne vil høre jeres mening er omkring disse idéer. Har man forslag, så kom gerne med dem.
Jeg vil lige fortælle nogle få af de mere udviklede idéer jeg har, og jeg også gerne vil høre jeres mening er omkring disse idéer. Har man forslag, så kom gerne med dem.
- Koncept side. - Simpelt sagt, en side hvor jeg kort fortæller om sidens grundlag, historie og koncept. Der vil man også kunne finde mine forventninger og forhåbninger om sidens fremtid, og måske også danne idéer til karakterer og plots, når man læser siden.
- Rangorden. - Disse regioner er jo næsten ligefrem "kongeriger", og derfor regner jeg med at skabe nogle titler, som man kan tilkæmpe sig. Hver region vil have forskellige titler, som man kan anskaffe sig, og på den måde vil der kunne komme en smule "rangorden" i disse riger.
- Årstider. - Jeg synes personligt at det kunne være ret sjovt hvis Exenio havde sin egen "kalender", men sine egne årstider. Alle årstiderne vil have forskellige kendetegn, og måske byde på meget forskelligt. Exenio er jo lidt af en drømmeverden, og derfor vil disse "magiske" årstider give mere frit spil for kreativiteten.
- Traditioner. - Lidt i forbindelse med årstider, så kan der skabes forskellige traditioner, hvor der kan følge nogle mindre plots, eller højtider med.