|
Post by The Oracle on Sept 23, 2013 16:23:02 GMT
OPDATERINGSINFO - Jeg er utrolig glad for at se de mange forskellige karakterer på siden, og glæder mig rigtig meget til at komme igang :)
- Der vil snarest komme flere evner til de forskellige elementer, da de langsomt vil bygges op. Har man idéer eller forslag til evner, så er man velkommen til at kontakte mig.
- Ang. Roller, som man vil finde under Plots-menuen, så vil der komme flere til med tiden, og man skal ikke holde sig tilbage for at ansøge om at styre en rolle, da det blot vil hjælpe til med at få gang i siden.
- Fareprocenten, som alle 'områder' på Exenio har, er til for at vise hvor stor sandsynlighed der vil være for at enten The Oracle, en fare eller noget andet vil blande sig i tråden, og hvis man derfor ønsker mere spænding, eller overraskelser, så er det en god idé at oprette en tråd ved et område, hvor fareprocenten er højere.
- Ang. The Oracle, så angiver fareprocenten jo også sandsynligheden for om The Oracle vil blande sig i en tråd, men hun kan også opsøges ved Center Summit, The Heartland Cliff eller Darkened Hollow. Man kan dog få afslag på ansøgelsen om at møde hende, da hun ikke altid vil dukke op, men uanset hvad, vil denne bruger svare på de tråde.
- Det er nu tilladt at dræbe ved området The Shadow Marsh, uden styrerens tilladelse, så pas på hvis du lader en svag karakter træde derind.
- Kommende plot: Der vil meget snart komme et plot i de fire elementregioner. Så vær opmærksomme, og begynd at tænk over hvordan din karakter forholder sig til tanken om disse regioner - Der vil stå meget på spil, meget vil ofres og loyalitet vil blive testet! Plottene vil langsomt starte, når der kommer flere karakterer i de forskellige regioner, - Vær dog opmærksomme på at opgaverne kan være på tid, og derfor må der i visse situationer handles hurtigt. I skal glæde jer!
- Har man idéer eller feedback til siden, vil jeg meget gerne høre fra jer!
|
|
|
Post by The Oracle on Oct 24, 2013 16:56:20 GMT
NYT&KOMMENDE - Der er kommet rigtig mange "nye" ting til siden, derfor opfordrer jeg alle til at lige kigge alle siderne igennem. Læs gerne Guidelines, da de giver et billede af sidens normer.
- Det er rigtig vigtigt at gå ind og læse om Regionerne, og kigge på den nye information der er. Alle regioner har også fået "Titler" som man kan få lov til at styre. Ønsker man at oprette en karakter med en titel, eller at ens nuværende karakter skal have en af titlerne, så send endelig en besked til denne bruger.
- Jeg har valgt at sætte de nuværende plots i regionerne på pause, og derefter bygge videre på dem, og gøre dem mere spændende. Der skal også være flere heste i regionerne før hver region kan få hvert sit plot, og derfor opretter jeg nok i stedet et fælles plot, som er for alle.
- Jeg har rigtig mange idéer i hovedet for tiden, og derfor vil der nok komme mange spændende ting med tiden, har man dog selv en idé vil jeg RIGTIG gerne høre den.
- Der er flere evner på vej, samt flere roller som man kan styre. Dog vil rollerne først blive publicerede når der kommer mere gang i siden.
- Siden "Udforsk" vil være en side med alt mulig information om Exenio. Der vil stå meget om nogle af de tusindvis af planter der er, der vil komme beskrivelser og tegninger af de dyr der er tilladt at støde på i sine tråde, og meget meget mere. Har man idéer til denne side, er det også meget tilladt at sige til, sådan at siden også formes efter jeres smag :)
- Hvad synes i? Hvad mangler siden, og har i nogle idéer? :)
|
|
|
Post by The Oracle on Nov 16, 2013 23:13:49 GMT
NYTNYTNYT Over den seneste tid er der kommet lidt småting til siden, som er meget vigtigt at i alle tager et kig på. - Fra nu af gælder en ny regel omkring rekruttering til regionerne. Fra nu af starter alle nye karakterer som udstødte i Common Grounds og må derfra rekrutteres eller søge ind i en region. Mere info står under "Guidelines".
- Det er vigtigt at gå ned og kigge alt ved regionerne igennem. Nogle titler i regionerne har fået en medfølgende evne, og jeg må indrømme at jeg glæder mig rigtig meget til at se disse pladser udfyldes.
- Jeg har planlagt rigtig meget, og i skal glæde jer! Jeg er på siden i alle mine ledige timer, og så meget jeg kan - Og jeg håber på at kunne gøre alle jer medlemmer tilfredse med siden, og få jer til at holde af den ligeså meget som mig :)
- Igen - Idéer skrives blot til mig!
|
|