Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 19, 2013 12:35:18 GMT
Okay, jeg er lige ved at flette en fortid sammen til min hingst, så hvis der skulle være nogen interesser i, at være hans bror, gamle ven, gamle rival eller fjende ect. Så er i velkommen til at skrive her, gerne i dag, så jeg lige kan få ham sendt ind^^
-Moro
|
|
|
Post by The Oracle on Jul 19, 2013 12:39:49 GMT
Nox vil da gerne have en eller anden relation til ham, hvis han er interesseret :) Du må selv bestemme hvilken relation det skal være, bare det passer nogenlunde til hans fortid og personlighed :)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 19, 2013 13:01:16 GMT
Det kan jeg sagtens flette ind:D Det ville være fedt, har planer om at min skulle have begået sådan en massakre, det kunne være, at dette kunne være sket imens eller kort tid før eller efter Nox var i flokken? Min er rød, så det går ikke helt hvis de er brødre>.< Kunne også være, at de var rivaler, fordi de måske var i hver sin flok med vidt forskellige funktioner og mål?
|
|
Akiva ¤ Hanna
Southern Lands
"I am better able to imagine hell than heaven;it is my inheritance, I suppose..."
|
Post by Akiva ¤ Hanna on Jul 19, 2013 17:51:01 GMT
Hehehe... alså Akiva blev jo beskyldt for et massemord/massakre af sin flok, og han aner ikke om det var ham xD og så er han lidt rød, eller flamme tingest :3 hvis du er intresseret, må han gerne have en relation til min lille hypper ^^
|
|
|
Post by Aurora ~ Emma on Jul 25, 2013 19:34:53 GMT
Han må også gerne have en relevation til min hypper. Aurora er rød og hun husker bl.a. den dag hvor hestene med ildmanen kom og brændte hele landsbyen ned. Evt. kunne din hypper være halvbror til Aurora (med en af farens andre affære?). Aurora's far har så ganske vidst horn, er sort og har flamme man, men tænker han sådan lidt eksperimentere med at avle hornet videre i afkom, måske din hest kunne være endnu et mislykket forsøg? Ej det er sådan lidt indviklet, men den må gerne være i familie med Aurora!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 7:15:15 GMT
Emma: Det kunne han sagtens, så hvis det er okay med dig, så skriver jeg det ind i hans fortid^^
Hanna: Kunne lave ham til den skyldige, mens Akiva blot er den der fik skylden?
|
|
|
Post by Aurora ~ Emma on Jul 27, 2013 9:26:40 GMT
Moro: helt fint! Husk bare at faren skal have slået moren ihjel, da han opdagede at føllet intet horn havde (mente moren havde mislykket opgaven) - med mindre hun gør et eller andet smart, f.eks. stikke af sammen med føllet?:3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2013 9:57:55 GMT
ofc Em(;
har skrevet det sådan, at han håbede at han havde horn, men siden at de var en form for lejemorder tingeling, så lod han moderen leve fordi hun var under beskyttelse af hendes klan der var gået med til at lade hende få et føl med en ude fra som et eksperiment? :3
|
|
|
Post by Aurora ~ Emma on Jul 27, 2013 10:18:37 GMT
Lyder godt!
|
|
Akiva ¤ Hanna
Southern Lands
"I am better able to imagine hell than heaven;it is my inheritance, I suppose..."
|
Post by Akiva ¤ Hanna on Jul 27, 2013 12:44:31 GMT
Selvfølgelig må du det xD Akiva er stadig uvidende så.. ikke?
|
|