|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 14, 2013 21:35:24 GMT
Hun gik stille fremad. Det her sandet og varme land, minde om hjem. Hun gik langsmot fremad, så sandet tydelig kunne høres som en knasen under de fine hove. Viften havde hun gemt i north. Hun gik nu mere fremad, med en dominerede udtryk. Det nyttede ikke noget hvis hun blev lagt mærke til for hurtigt. Så derfor måtte hun jo tilpasse sig deres væremåde. Hun slyngede mod højre, hvor varmen steg endu mere. Hun kendte midt landet oh north, nu var det på tide at kende resten af dette land, blot for at få et overbliks billede, og måske også fordi hun savnede det varme sandet land derhjemme. Det sidst nævnte var nok det meste af grunden til at gå over grænsen og ind på fremmede egne.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 9:18:35 GMT
Den store hingst Die in The Drak, gik elegant rundt forsig selv. hans hoved var hæved og han gik lederligt rundt med ørende tilbage. varmen her i landet gjorde ham intet for nu havde han vandt sig til den. han gik frem af og en skiklse kom til syne. han så mere og mere på den og så det var han Temari. han brummede med den mørke og kolde stemme imens han bevægede sig videre over mod hende med de lederlige bevæglser
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 9:27:49 GMT
En rødlig skikkelse dukkede frem i mørket, hun kunne tydeligt kende denne hest. Hun så på ham og ventede til han kom mod hende "vær hilstet" lød den drillede stemme. Hun kastede med hovedet, mon han lagde mærke til hendes stemme virkede igen? Hun sendte ham et glædeligt smil. Forventede slet ikke han blev sur på hendes indtrængen, hvorfor skulle han overhovedet blive sur over det? "du kom måske for at vise mig rundt i dit land" hun blinkede med det ene øje, og bar noget forførrende i de skindene sorte øjne. Hun prøvede at sno ham om sin hov, prøvede at manipulere ham til at føre hende rundt i hans sted, vise hvordan tingene stod til. tjo på nogen måde kunne man godt sige det var ondt af hende, på andre måder, var det vel ganske normalt for dette land?
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 9:39:52 GMT
han så på hende og lyttede og grinet lidt "du har jo fåret stemmen tilbage" lød den mørke kolde stemme fra ham imens han stoppede op foran hende og lyttede til det andede og kiggede rundt i sit land og trak på skulderende "kan da godt vise dig lidt rundt " lød det mørke stemme imens han så ned i hendes øjne og smilte skævt til hende og svingede rundt med sin hale og prustede tungt og hingstet og havde sine øre halvt tilbage i nakken
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 9:50:17 GMT
Hun grinte "ja, det er skønt ikke!" hun grinte sit selvsikre søde og lave grin. Hun dansede op på siden af ham "lyder godt, kom min leder" lød det drillede fra hende, hun var i sit es i dag, måske brunsten gjorde hende mere kvæk. Hun slog stille med hovedet og nappede ud efter hans øre "hvordan går det med min smukke ven" lød det atter drillende fra hende.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 9:55:41 GMT
han så på hende og lyttede og nikkede og vendte hoved fra hende og rystede drillet på hoved som et nej og puffede drillet til hende. han gik med hende da hun dansede op ved hans side. han slog stille med halen og så ned på hende med de kolde øjne og et skævt smil om mulen "frem af, hvad med dig min tøs" lød det fra ham imens han smilte og prustede og gik elegant lederligt med knast nakke og ørende fremme som to horn. han brummede koldt og vendte øjen ind i hendes imens hans muskler var spændte og kunne ses tydeligt under det tyne lag hud
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 10:14:40 GMT
Hun sendte ham et strålede smil "det går da fint nok. stille frem og andre gange tilbage" hun blinkede charm med det ene øjne. Hun gik ej tættere på ham end de var nu "har du hørt nyhederne?" Hun smilte stille og opmærksomt.. Hun stoppede pludselig op "die.." mumlede hun lavt.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 10:22:18 GMT
han så på hende og lyttede og smilte blot. han gik stille videre og lyttede og kiggede på hende og rystede på hoved "nej, hvad er det for nogle nyheder" lød det fra ham imens han så nyskærigt ind i hendes øjne. da hun stoppede op og sagde Die stoppede han op og kiggede nyskærigt på hende "hvad der galt søde" lød det fra ham imens han prøvede at få øjen kontakt, hvad mon der var galt
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 11:31:46 GMT
Hun trak på skulderne " en i landet venter føl, vandlandets leder tvangsbedækkede hende" det var mest den instilling kongen havde af landet. Hvis det stod til hende skulle den hest af tronen. Hun trak på skulderne og sukkede ved det næste "Die hvad skete der endelig i din fortid" hun huskede tydeligt hans vrede den første gang.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 11:45:31 GMT
han så på hende og lyttede og trak på skulderende "nogle hingste er bare ik søde overfor hopper" lød det fra ham imens han lyttede til det andede og kiggede væk og så på hende igen og kunne ik forsig selv til at sige det meste "jeg var leder sammen med min far overfor vors flok, jeg havde en mage der henne men det endte med at der kun måtte være en leder og mig og min fader sloges og jeg tabte og gik min vej og forlod min mage og hørte hendes skrigen og sårg " lød det fra ham imens han stille så ned på hende, det der trykkede mest på ham var da han slog deres føl ihjel. han rystede på hoved og sendte et skævt smil "var det, det eller var der mere" lød det fra ham med den mørke stemme imens han så ned på hende
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 12:48:21 GMT
Hun nikkede, det var rigtigt nok, men en leder? Hun lyttere opmærksomt til hans historie, men det var ikke det der nagede hendes ven "og der er ikke mere? Ikke mere som nager dig i din fortid?" Der var noget med ham og hans mage. Hvorfor reagere han ei på hendes sår "hvorfor reagere du ikke ved hendes sår?" Hun gik stille mod ham, Strøg ham forsigtigt over mulen.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 13:13:36 GMT
han så på hende med kolde øjne og lyttede og rystede på hoved. han mærkede hendes mule på ham og stille så han ned i hendes øjne "hvis du så maget siger dette til nogle så slår jeg dig ihjel" lød det fra ham med den mørke stemme "jeg slog vores føl ihjel, der er blot en måske to der er overlevet" lød det fra ham, han avlede for det meste hingste føl men han havde en datter i flokken og måske en søn tilbage, de to andre sønner slog han ihjel. han så på hende med alvorlige øjne og så væk fra hende imens ørende lå helt nede i nakken og kroppen var helt spændt op
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 13:18:55 GMT
Hendes øre svingede til siderne, hvad var det der var så vigtigt at hun måske kunne dræbes. Hans næste ord Fik ørene til at vende tilbage "hvor mange føl af dine døde under din hov? Og hvorfor gjorde du det?" Hun havde brug for fakta for at kunne høre noget, hjælpe ham med noget.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 13:28:33 GMT
han så på hende og prustede og så væk og lyttede og grinte lidt "ca tre, men der er en jeg er 100% sikker på er i live" lød det fra ham imens han så på hende igen "hvorfor jeg gøre det, jeg er ung og er ik så god til at give føl til verden, det kraver meget tid hvis det mig man skal have føl mig, mit ene føl tabte min mage så den led og jeg måtte slå ham ihjel, den anden havde en sygisk sygdom og var ik normal, og den trejde var ja flappet" lød det fra ham imens han så ned i hendes øjne "og når jeg syger jeg har svært ved at få føl til verden betyder det at jeg er ung og der kommer ikke et føl ud af en bedækning, det kraver lidt " lød det blot fra ham "men man kan være heldig" lød det sidst fra ham imens han så ned på hende med kolde øjne
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 15:22:36 GMT
Melidenhed viste sig i hendes øjne "du har vist ikke haft heldet mig dig" nu kunne hun forstå. Hun trådte atter frem og nussede ham blidt "du har aldrig overvejet at give det en ny chance?" hun kunne ikke lade være at føle det var hendes skyld at hans føl var gået sådanne af sporet. Men på den anden side kunne det jo også være det ikke kun var hans skyld, men måske også hans x-mages. Det var der for hun spurgte ham om han ikke havde overvejet at give det en ny chance "du har ikke overvejet at det måske også var noget fra din mages, eller x-mages gener, der også gjorde dette?" lød det stille fra hende.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 15:30:24 GMT
han lyttede til hende og rystede på hoved "nej det kan i vært fald sige at det har jeg ik haft" lød det fra ham imens han mærkede hendes nussen. han lyttede til det andet og så ned i hendes øjne "ny chance, hvordan det" lød det fra ham imens han så ned på hende og prustede tungt. han lyttede til det andet og så ned i hendes øjne og løftede øjnbryne og stod tænkende, der var kun et eller to føl der overlevede og de to andre var døde "det kan godt være, ved det enlig ik" lød det fra ham imens han så ned på hende og nussede hende stille på halsen og tænkte meget over de forskællige ting
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 15:39:18 GMT
Hun havde tænkt over det, det tog ganske enkelt forlang tid at skulle finde hoved og hale i dette land alene, hun måtte have hjælp, eftersom hun ikke havde muligheden for at kontakte THSV, måtte hun finde andre muligheder "tjo du kunne bedække en anden hoppe, som var i brunst og se om der skete det samme" hun smilte til ham. "du kunne jo finde ud af det" hun sendte ham et smil og trak sig lidt tilbage.. "Men du kan jo endelig sige til hvis du mangler en tjenste" hun blinkede med det ene øje. Tjo to fluer med et smæk ville hun da gerne kunne klarer. Dog kunne hun også godt risikere at han sagde en masse andre tjenester.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 15:43:58 GMT
han så på hende og lyttede og rystede lidt på hoved "først føler jeg mig ej klar til at være fader igen, og for det andet kender ingen hopper her i mit land" lød det fra ham imens han så ned på hende "skulle jeg følje dig lidt rundt her" lød det fra ham imens hans øre lå i nakken og et skævt smil var over mulen. hans muskler var spændt og stille strøg han mulen over hendes og tog den til sig igen og slog stille rundt med halen
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 15:49:58 GMT
Bum! og der fik hun så lussingen, for at tænke over stregen, måske havde hun heller ikke tænkt tanken til ende.. At være mor krævede mere end noget andet. "dit valg, men Die man behøver jo ikke at vælge de hopper som kan findes her i dit land.." hun trak på skulderne "ja undskyld" hun trippede frem.. Hmm på en måde var det fint han havde sagt nej, hvad tænkte hun dog på? Havde hun tabt hovedet.. Hun havde heller ikke tid til at rende rundt med en ungen i hælen.. hmm.. Dog ville det havde gået meget hurtigere hvis hun havde føllet der hjalp, og hvis føllet fik et andet element end hende..
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 15:54:41 GMT
han så på hende og lyttede og trak på skulderende "nåårh okay, men har ikke mødt nogle hopper i brunst endu " lød det fra ham imens han gik frem af sammen med hende og så på hende "du skal ej undskylde" lød det fra ham imens han gik frem af "men hva så, har du nogle føl, mage et eller andet" lød det fra ham imens han gik frem og vippede sine øre halvt frem og så ned i hendes øjne med signe og havde et skævt smil om mulen og prustede tungt, og brummede lidt charmerende til hende med den mørke stemme
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 16:08:49 GMT
Hun trak igen på skulderne "hvis du siger det på den måde, så okay" svarede hun blot, hvad var hun så? En hingst? Ja okay dejligt at vide man ikke var med i statistikken over brunstige hopper. Hun trak igen uforstående på skulderne. Hans næste spørgsmål fik hende blot til at trække på skulderne "nej intet.. Jeg holdt mig altid fra det, der var ikke tid til det, altså at få føl, magerne dem var der heller ikke tid til. Jeg havde jo mit arbejde, eller hvad man skal kalde det, som skulle passes" hun sendte ham et smil, "dog i nogen tilfældre ville det havde været nemmere med at have et føl" svarede hun roligt.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 16:17:18 GMT
han lyttede til hende og kiggede underet på hende og prustede "hvad menner du med det" lød det fra ham imens han krøb øjenbryne sammen og så ned på hende. han lyttede til det andet og prustede blot "det vigtiger at ha noget man elsker en at passe noget" lød det fra ham imens han stille smilte. han lyttede til det andet og trak lidt på skulderende "men for føl hvis man ønsker føl og ber en hingst om at give en et føl" lød det fra ham med den mørke stemme imens han så ned på hende med de ild røde øjne
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 16:46:54 GMT
"overvejede blot hvad jeg så var" svarer hun og trak på skulderne. Var brunsten gået væk under mødet? Og sidste gang, var det blot en drøm? Hun trak på skulderne "men det er klart nemmest at være på egen hov til tider" svarede hun blot til hans ord. Hun var stadig ung, kun 4 år. Det var jo ingen alder i forhold til så meget.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 16:56:49 GMT
han så på hende og lyttede og så ned på hende "du er en spichel hoppe, køn og smuk og dejlig ikke som alle de andre snoppede hopper" lød det fra ham imens han smilte og lyttede til det andet og nikkede blot "men siden du sprøg og siger sådan er det som om du ønsker dig føl" lød det fra ham imens han så lige ud og kiggede mod kæmpe tre med et hul i lige som en grotte men ik helt "det er mit hjem der over" lød det fra ham og nikkede mod hans hjem imens han så ned på hende, mon hun var sur på ham
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 17:16:16 GMT
Blinkede med det ene øje til ham "jamen kan kun sige det samme om dig!! mange tak forresten" hun grinte blidt. De næste ord fik hende til at trække på skulderen "måske" svarede hun hemmelighedsfuldt. Hun hørte hans næste ord og fulgte hans blik "må jeg se det?" spurgte hun så nysgerrigt og kiggede igen på ham.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 17:39:45 GMT
Han så på hende og lyttede og grinte lidt " jamen tak min pige" lød det fra ham imens han smilte. Han lyttede til det andet og prustede stille " lov mig at den dag du vil ha føl du finder den rette som du ved vil gøre det bedste for dig, for du fortjener en hingst der kan give dig alt hans tid og kærlighed" lød det fra ham imens han strøg mulen over hendes hals og lyttede til det andet og nikkede og drejede over mod hans hjem hvor han var meget. Han så på hende med et smil og slog stille rundt med halen
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 18:37:05 GMT
Hun rykkede ørene rundt og sendte ham et smil, ved de næste ord rykkede hun ørene lidt tilbage, svarede ej hans ord, ungik dem blot let og elegant. "så du ville aldrig give mig et føl?" hun lagde nu ordne i munden på ham, lidt overrasket over han faktisk bekømmerede sig om hende, da hun jo slet ikke bekømmerede sig om ham, hun prøvede blot at manipulere med ham, bruge ham til info. Hun følte et stik af dårlig samvittighed over sin opførelse, hun troede jo blot han også blot prøvede at bruge hende. Hendes mund var faktisk åben over hans sætning der lå imellem linjerne.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 18:49:19 GMT
han så på hende og gik videre und mod sin hule. han gik ind af enggang og stoppede da hendes ord lød. han vendte hoved og så tilbage på hende og smilte skævt "det må tiden vise" lød det fra ham med den mørke stemme, han ville ej skade hende eller knuse hende hvis han endte med at dræbe føllet. han kastede med hoved som et hun godt måtte gå ind hvis hun ville. han prustede tungt og smilte stille til hende "men en ting jeg skal hvide er, min fortid er mellem os to og ingen og jeg mener igen andre ik" lød det fra ham imens han så alvorligt på hende med de ild røde øjne
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 15, 2013 19:01:48 GMT
Hun grinte lidt af hans undgående svar. "er det fordi du er bange for at såre mig?" spurgte hun så og nikkede så og trådte indenfor "hvor er her hyggeligt" svarede hun roligt og kiggede rundt. "nogen ville endda sige romantisk, men jeg er dog ikke den store romantikker, hvis altså ikke det er opdaget" grinte hun. Hun nikkede ved hans næste ord "bare rolig, det er imellem os to, det rager ingen andre!" sagde hun bestemt og mente hvad hun sagde, hun ville ikke sige det til nogen andre.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 15, 2013 19:11:17 GMT
han så på hende og lyttede og prustede "ja, og at jeg skal til at dræbe et tiil føl" lød det fra ham imens han så på hende og gik efter hende ind i hulen. han lyttede og smilte og lyttede til det andet og kiggede rundt og så på hende "du er da romantisk " lød det fra ham imens han stille smilte og så på hende og lyttede og nikkede "tak smukke" lød det fra ham imens han gik hen til hende og strøg stille mulen over hendes hals
|
|