|
Post by Die In The Dark on Nov 1, 2013 23:46:35 GMT
han så ud i mørket og pludselig lød en stemme og han vente hoved mod hende og smilte dysteret "det skal jeg nok gøre" lød det fra ham, der var igen der kendte til det andet en hans familie. han kiggede rundt og rystede sin tykke man og tog sine øre halvt frem mod hende og så ned i hendes øjne "må jeg spøger Temari, du kommer fra dette land ik " lød det mørkt fra ham imens han så ned på hende med et stille dysteret smil
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 2, 2013 12:48:53 GMT
Han nikkede roligt til hans første ord. Når han en dag var klar til at tale, skulle han være mere end velkommen til at komme hen til hendes 'dør'. Hans næste ord fik hende til at rette hovedet lige ud "nej, jeg kom fra et andet land.." hun rettet atter hovedet mod ham "kaldet The Hidden Sand Village" hun så atter lige ud for igen at se på ham, hun skulle til at sige noget, men lod så alligevel være. Der var ingen grund til at lukke for meget ud om sit liv, det ville blot gøre hende svag i dette uvenlige land.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 2, 2013 12:58:11 GMT
Han så på hende og lyttede og nikkede blot og så ned i hendes øjne med sine oh lagde sine øre afslappet ud til være sin side og prustede tungt "hvad syntes du enlig om dette land" lød det koldt og mørkt fra ham imens halen slog stille med den lange hale og holde sine øjne ned i hendes
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 2, 2013 13:04:07 GMT
Hans næste ord fik hende til at sukke.. Øjne landt på ham "min mening om dette land er, at alle hestene i det er nogen selvoptaget idioter.. De alle vil styre landet, jeg fatter ikke nogen gider at bo i sådanne et hadefuldt land. Lige meget hvor man går ender man jo med et få tæsk.." hun rullede med øjne. Det var entenligt ret trist det skulle være sådanne. Men Oracle virkede til at elskede det.. Derimod ønskede Temari fred og ro. Uden det fungerende intet.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 2, 2013 13:17:20 GMT
han så på hende og lyttede og nikkedeblot "et land er ligesom en flok, man beskydter sin flok mod alt og alle ligemeget hvor venlig man er så er ledern og hjælpe ledernes job at passe på deres område og medlemmer" lød det fra ham imens han så ned på hende med de kolde øjne og smilte dysteret til hende og holde ørende nede i nakken
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 2, 2013 16:03:56 GMT
Hun sukkede "du forstår det ikke" hun trak sig lidt tilbage "Det er fint man passer på sit land, men fremmed der ikke ved hvor de skal gå og ikke gå skaber problemer for dem selv.." hun sukkede atter "og alle ønsker at udrydde hinanden, hvis de ser en fremmed fra et andet land, så ser de dem som fjender.." hun trak kort på smile båndet men atter dalet smilet og hun trak sig helt væk fra ham "Har hørt at I sær Southlands skulle have tendes til at se ingen andre end dem selv som venner.. Du vil vel også snart se mig som en fjende, en der bør udryddes" hun vendte sig væk "jeg må gå.." hun var noget ind til er personlig grænse.. Der var ingen grund til at prøve at skabe noget der aldrig ville kunne ske.
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 2, 2013 16:34:19 GMT
han så på hende og lyttede og rystede på hoved "detsværre er nogle bare sådan, jeg var også sådan da jeg passede min flok" lød det fra ham med den mørke stemme. han lyttede til hende og trak på skulderende "sådan er vi ild heste men jeg er anderledes end dem" lød det fra ham imens han kiggede drillet på hende "du vil ej være end fjende, kun hvis du selv gjorde dig til en, men mit land behøver ik hvide at jeg har en ven ude for landet" lød det igen fra ham med den mørke stemme og så drillet ned på hende og lyttede til det andet og hævede blot hoved som et i orden selvom han enlig ik syntes det var i orden
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 3, 2013 16:56:16 GMT
hun rystede på hovedet af ham. Det var idiotisk og dumt. Det gjorde blot ingen gad at lade sig styre af en selvoptaget nar, men hun sagde det ej højt. Hun rystede på hovedet og trådte kort frem mod ham "sådan er i ildheste ikke, det er blot sådan I gør jer til" at trådte hun væk. Hendes ord var vel på en måde ret tankevækkende. Hans ord fik hende til at pisse af... Hun lød blot som en byrde.. Som noget der burde gemmes. måske burde hun gemmes? Hun så på ham og nikkede så blot og forlod derefter hans selskab
|
|
|
Post by Die In The Dark on Nov 3, 2013 17:05:56 GMT
han så på hende og lyttede og nikkede blot og prustede "ja sådan er vi og sådan vil vi altid vide" lød det fra ham imens han bevægede sig frem i store elegante lederlige bevæglser og gik mod sit land. han havde intet at lave her en blot at diskotere med hende
|
|
|
Post by Temari THSV (Lou) on Nov 5, 2013 21:46:28 GMT
Hun sukkede over ham "nej sådanne er ikke... Jeres stolthed er sådan..." Hun holdt en pause og gik helt tæt på ham "men jeres indre er den rigtige jeg" hun lod mulen strejfe hans. Hun bakkede og så efter ham da han vendte sig om og løb. Hun sank stille klumben i halsen. Så efter ham.... Ønskede måske alligevel at han skulle blive her før det var forsent? *farvel min ven* lød den lille følle stemme i hendes hovede, som atter bar hende tilbage til sin 'normale' fortid. Tjo alt var ganske normalt for hende. Men hun havde mistet så mange venner og familie igennem hele opvæksten, hun vidste at Die snart ville hade alle også hende...
|
|